Forfatter Emne: Købes: T3 pop-top camper uden rust.  (Læst 1795 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jheltzen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 286
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia 2.0 CU LBX
  • By: 8830
Købes: T3 pop-top camper uden rust.
« Dato: 26. September 2013 kl: 11:50:48 »
Hej i gode mennesker.

Jeg har i nogen tid prøvet at finde en pæn T3 pop-up camper uden rust, da rustarbejde ikke er min stærke side. Men dette har vist sig at være svære end jeg regnede med.

Budgettet spænder fra 30.000 til 60.000 kr. så mener selv der skulle være mulighed for at finde en fornuftig vogn.

Jeg er ikke forskrækket over at mekanikken så motor og gearkasse mv. må gerne være defekte, og overtager også gerne et projekt så længe der ikke er for meget rust/plade arbejde.

Mere specifikke ting omkrig vognen
Det meget gerne må være en benziner, men findes den helt rigtige vogn i diesel så kigger jeg gerne på det .
Helst årgang 82-85 da målet er at den skal køre som veteran, og skal være vandkølet.
Indretning 3/4 R&R seng, Westfella eller Remo.

Hvis der er nogle som har set eller ved hvor der står en fornuftig T3 med pop-up tag inden for et fornuftig prisleje så tager jeg glædelig imod jeres råd og vejledning.

Mvh. Jesper

Offline camperman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 835
    • Vis profil
Købes: T3 pop-top camper uden rust.
« Svar #1 Dato: 26. September 2013 kl: 13:05:37 »
Hej jesper - jeg har en til salg her på siden som godt nok er fra 86.

Offline jheltzen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 286
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia 2.0 CU LBX
  • By: 8830
Købes: T3 pop-top camper uden rust.
« Svar #2 Dato: 26. September 2013 kl: 13:22:54 »
Hej Thomas...

Har god set din fine vogn, foretræker at der var 3/4 R&R bænk frem for en i fuld brede.

Er der rust nogle af de udsatte steder, ud over de små bobler du omtaler i teksten. Her snakker jeg om rudekanter, bag for kofanger, omkring tankdæksel, punkterne hvor dunkraften kan sættes på, side samt bagdør samt trinnene ved fordørene.  

Hvordan ser det ud med køkken osv i bilen, eksistere det stadig og hvilket stand er det i?

Der er langt til amager fra midtjylland så vil rigtig gerne se lidt flere billeder hvis det er muligt inden jeg overvejer om jeg skal den lange vej for at se vognen.

Mvh Jesper

Offline camperman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 835
    • Vis profil
Købes: T3 pop-top camper uden rust.
« Svar #3 Dato: 26. September 2013 kl: 14:13:15 »
ups det havde jeg ikke set - altså med den korte version af sædet. Jeg kan lige sende nogle billeder - har du en mail adresse?

Offline jheltzen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 286
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia 2.0 CU LBX
  • By: 8830
Købes: T3 pop-top camper uden rust.
« Svar #4 Dato: 26. September 2013 kl: 14:24:07 »
Ja jheltzen@gmail.com så skulle de lande hos mig.