0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja, det er nok et levn fra den forrige ejers glykol tid...Det kan næsten ikke siges tit nok, hvor vigtigt det er med den rigtige kølevæske på en WBX :roll:
Tja, tanken spøger stadig med en golf 1.8 (PF) motor 107hk. Den er også med digifant; ved godt at der på "tro og love" erklæringen står wbx, men prisen på et pakningssæt til wbx er det "samme" som en PF med hele svineriet, lige til at "plumpe" i.
Citat fra: "Hinze"Tja, tanken spøger stadig med en golf 1.8 (PF) motor 107hk. Den er også med digifant; ved godt at der på "tro og love" erklæringen står wbx, men prisen på et pakningssæt til wbx er det "samme" som en PF med hele svineriet, lige til at "plumpe" i. Hvor finder du en Golf motor til 49 euro ?
Det ser ikke så slemt ud udefra :roll: Jeg tror "bare" du skal skifte pakning, hvilket du halvvejs har prøvet da du skiftede løftere. :wink:
Tauschmotor WBX (SS/MV/DJ) Preis: 2350,- http://www.busschmiede.de/Zylinderkopf kpl. 57 - 82 kW (78 - 112 PS) 378,54http://www.kaefer-co.deHvis du overvejer golf-motoren, så skal du jo huske du skal have stumper fra en diesel motor og gearkasse klokken!/Mads
1200€ for en PFmotor......http://cgi.ebay.de/Austauschmotor-VW-Golf-Passat-1-8-79-KW-PF-Motor_W0QQitemZ180131669821QQihZ008QQcategoryZ61275QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemMen OK, så er den ny-renoveret....
Skal man normalvis "hive" cylinderne af og skifte O-ringen i bunden eller vil pakningen i toppen være nok?