T3 Fora.. > Syncro Fora

Køb af syncro DOKA ?

(1/3) > >>

Kkrogsgaard:
Hejsa og velkommen til

Motoren og drivlinie er det mest væsentlige at danne sig indtryk af, ellers er der rust i ladrammen og ellers generelt.

Mht afgift, skal den momsen jo nok betales og så må du regne med en afgift omkring 2500 - 3500 på gule plader og ca. 20.000 på hvide.

Hvis ikke det er noget for dig, så må du da gerne tage billeder og sætte en pris på og så annoncere herinde.

Hvad mener du billige penge er? Bare så vi kan danne os indtryk af om den er billig eller ej.

Der er en god søge funktion herinde og der står meget mere end hvad jeg lige har skrevet, søg og du skal finde... ;-)

Bo:

--- Citat fra: "Rasmus.Andersen" ---Tak tak :)

Billige penge = ca. 5K :P

Den står ved kommunen, som min svoger arbejder ved, så jeg tvivler på at den kan annonceres.

Jeg har kigget rundt og læst en masse super godt, jeg synes dog ikke rigtig jeg kan finde hoved og hale eftersom jeg ikke kender de forskellige koder.
--- Afslutning på citat ---


5K !!?   Køb køb køb  :wink:

dokajønne:

--- Citér ---5K !!? Køb køb køb
--- Afslutning på citat ---


JA!..........................eller send et tlf på en pm..........endelig ikke i forum :lol:  :lol:  :lol:

Mølle:
Det lyder billigt nok. Men alm. sund fornuft skal selvf. også iagttages. Den almene stand, dvs. hvor meget arbejde er der i bilen før den er ude at køre igen. Er den med eller uden spær, og virker det som om motoren er passet med service.

Jeg har lige betalt 3.900 i afgift til gule plader på en benziner fra 87 med 78000 km på klokken.

held og lykke hvis du køber den. Hvis ikke, så sender du en hemmelig pm til mig. Det er lang tid siden jeg har købt en sidst. -og jeg har snart ikke flere tilbage..... :lol:

når du har købt den, så ser vi gerne billeder af den... og regner med fremvisning første weekend i maj.

Kkrogsgaard:
Det er vel bare at få den købt, så tager du den derfra, det vil godtnok som Mølle skriver, være en fordel hvis der er spær på. Løs muldjord kan være noget genstridigt noget at kæmpe med.

Men du vil ikke fortryde det, hvis du køber den ;-)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version