T3 Fora.. > Syncro Fora

S: REPRO Westfalia typeskilt anh.træk 2,5 t Syncro

(1/3) > >>

Jens Flensborg:
Hej folkens
Pga. flere underlige tilfælde og lidt spontant genius, reproducerer vi en håndfuld typeskilte til Westfalia anhængertrækket 2,5 tons (D-Wert 12,7). Typeskiltet er udelukkende til krogen på syncroen, den med de kendte maks 2,5 tons og kun til det originale Westfalia anhængertræk 2,5 tons.

Nogen der mangler noget?

Pris ca. 200 kroner med porto.

I melder bare ud om der er behov. Jeg bestiller nok efter påskeferien i starten af uge 17 ... forudsbetaling - gerne med paypal eller de hellige rutiner via brevsprækker og stikkeren ...

Jens

t3søren:
Hmmm Jens ....... kan den synes med 2,5 t i DK ?

Jens Flensborg:
Det normale Westfaliatræk har fået slået et nummer på stellet der er magen til denne plakette. Denne plakette er en repro, da de tingester gerne ædes af korrosion og andet. Vi taler om originaldele der renoveres med en ny plakette, ikke noget ulovligt med dimser der monteres på de forkerte træk.

Et 2,5 tons Westfalia syncro træk er den eneste der er lovligt i Tyskland på dette lastniveau. Danskerne kører med de underligste træk. Svenskernes træk er endnu mere fatal ... mere til at forme profiler under last ... de er ikke lovlige i Tyskland.

Jens

FrankBinau:
Hej Jens det må være et som der er på min (så her du et foto) Mvh Frank :-)


[attachment=19447]WP_20150408_18_38_10_Pro_2015-04-12.jpg[/attachment]


[attachment=19448]WP_20150410_15_29_16_Pro_2015-04-12.jpg[/attachment]

Jens Flensborg:
Skulle nogen mangle skiltet til deres syncro anhængertræk ...

Her den nye udgave, p.t. har jeg 4 endnu.
Pris er 15 euro plus porto eller i kroner.
Kun til Syncro 2,5 tons.
Materiale er 0,7 metal skrevet med laser.

Jens

Onsdag kl. 13.40: der er kun 2 tilbage ... warme Semmeln ...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version