T3nettet og T3Klub Danmark forum

T3 Fora.. => Subaru => Emne startet af: chewie efter 10. Februar 2016 kl: 00:44:18

Titel: Luftindtag til Subaru'en
Indlæg af: chewie efter 10. Februar 2016 kl: 00:44:18
Hej  :D
Hvordan er luftindtaget på de forskellige 2WD ombygninger blevet lavet? Smid gerne et billede..
På min er der ikke plads til det originale Subaru indtag, som kommer i karambolage med "firewall'en", og jeg har ikke så meget lyst til at skære mere end højst nødvendigt.

På forhånd tak for svar

- Mattias
Titel: Sv: Luftindtag til Subaru'en
Indlæg af: Hr mortensen efter 10. Februar 2016 kl: 06:34:26
Det org indsugningens rør skal kunne side der.  Det kan godt være svært men det kan godt komme på. 
Titel: Sv: Luftindtag til Subaru'en
Indlæg af: enzo efter 10. Februar 2016 kl: 12:22:20
Som Daniel skriver skal det kunne være der , men det skal lirkes ned , her er et billede af min
Titel: Sv: Luftindtag til Subaru'en
Indlæg af: chewie efter 10. Februar 2016 kl: 16:41:12
Mange tak for svar og billede..
På min kan det ikke lade sig gøre - jeg har skam prøvet flere gange. Har I brugt adapterplade eller færdig koblingsklokke?
Titel: Sv: Luftindtag til Subaru'en
Indlæg af: enzo efter 10. Februar 2016 kl: 18:14:43
Adapter-plade , men hvis du har monteret motoren på den originale-bøjle og brugt de originale huller ,,,,,, så skal der være plads til den ,,,
Titel: Sv: Luftindtag til Subaru'en
Indlæg af: chewie efter 10. Februar 2016 kl: 18:24:06
På min er der brugt klokke fra RJES... Det gør nok at motoren ligger lidt længere frem i bilen. Motorbøjlen er brugt, men måtte bore nye huller til fastgørelse..