Forfatter Emne: ..søger \"link\"..  (Læst 1094 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
..søger \"link\"..
« Dato: 21. Februar 2008 kl: 10:54:57 »
Du tror ikke, at det er en AAZ-blok og så et hydraulisk 1,6 topstykke?

Det kan man nemlig gøre plug'n'play, selvom det giver til lidt voldsomt kompressionsforhold.

Hvis du bruger et JX-topstykke, så får du besvær med at skulle proppe en oliereturkanal af, og det er noget fusk.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
..søger \"link\"..
« Svar #1 Dato: 21. Februar 2008 kl: 11:28:09 »
et JX topstykke er med mekaniske løftere!
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
..søger \"link\"..
« Svar #2 Dato: 21. Februar 2008 kl: 11:42:25 »
Den 1,9 blok jeg har stående monteret på motorstativ på værkstedet er monteret med metaltoppaking og 1,6 D topstykke fra en Golf/Passat med hydroløftere.

Dokajønne og Peter 4x4s hvide monster aaz syncro kører med samme konfiguration.
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline dokajønne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.429
    • Vis profil
..søger \"link\"..
« Svar #3 Dato: 21. Februar 2008 kl: 21:17:59 »
http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?t=1033&highlight=aaz+hybrid

Det er et langt link og nogen :roll:  burde koge det væsentlige ned til en aaz howto. Imidlertid skulle alle nødvendige oplysninger være gemt mellem snik-snakken og bandeordene.
mvh
Dokajønne

If it works.....don\'t fix it

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
..søger \"link\"..
« Svar #4 Dato: 21. Februar 2008 kl: 21:46:47 »
Citat fra: "ant.nunes"
..ups...hvad med at flytte de hyd-løfterne fra 1 AAZ topstykket over så?..kan den gå?og knasten selvføligt...


Nej. Der er simpelthen en oliereturkanal mere i et hydrotopstykke end i et mekanisk. Denne kanal sidder lige overfor en vandkanal i blokken. Resultat: Motoren blander vand og olie.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
..søger \"link\"..
« Svar #5 Dato: 22. Februar 2008 kl: 08:44:14 »
Det kan du sagtens, men er det rentabelt set i lyset af, at verden er ved at flyde over i hydrauliske 1,6 toppe fra Golfer, Jettaer, Passater og A80'er?
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!