T3nettet og T3Klub Danmark forum
Køb og salg => Motordele => Emne startet af: Jens Flensborg efter 24. August 2012 kl: 11:08:47
-
Jeg mangler en gearkasse bagerst til syncroen ...
Model 5:43 - 38/7
Denne type blev monteret i :
JX 1,6 TD
1,9 og 2,1 benziner
Jeg har en frontdiff 5:43 - 38/7 monteret på den ...
Nogen der kan sende en pm med et tilbud???
Tak
Jens
-
Og vil du øge dine chancer så undersøger du lige hvad koden på gearkasserne er ;)
Mig bekendt står der hverken 5:43 eller 38/7 på gearkassen, derimod står der AHF på en af de 2 diesel gearkasser der passer...
-
Hovsa .. okay - jeg var total fikseret på tandhjulene ... håber der her hjælper, fandt dem på listen i går aftes, da jeg var lidt sur på bilen:
Foran sidder der en AHU (husker jeg rigtigt ... hmm) ja, jeg husker rigtigt. Og denne gearkasse står som 16er i listen ... men SteyrPuch har lejet lidt sjovt med at putte dem ind i flere 14er ...
AVK ville gå:
4+G T3 Syncro 1,6l TD 9.89 - 7.92
6,03 3,78 1,88 1,225 0,78 6,03
5,429 38/7 zuschaltb. Visco 4,5 l
AVL ville gå:
4+G T3 Syncro 1,9l + 2,1l Benz. 9.89 - 7.92
6,03 3,78 1,88 1,225 0,85 6,03
5,429 38/7 zuschaltb. Visco
ALK ville gå:
4+G T3 Syncro 2,1l Benz. 8.87 - 7.89
6,03 3,78 2,06 1,225 0,85 6,03
5,429 38/7 zuschaltb. Visco 4,5 l
AHF ville gå:
4+G T3 Syncro 1,6l TD 3.86 - 8.89
6,03 3,78 2,06 1,225 0,78 6,03 5,429 38/7
zuschaltb. Visco 4,5 l
6PA ville gå:
4+G T3 Syncro 1,9l + 2,1l Benz. 8.85 - 7.92
6,03 3,78 2,06 1,225 0,85 6,03
5,429 38/7 zuschaltb. Visco 4,5 l Vorderachs KB: ADM
6Z ville gå:
4+G T3 Syncro 1,9l + 2,1l Benz. 2.85 - 7.85
6,03 3,78 2,06 1,225 0,85 6,03
5,429 38/7 zuschaltb. 4,5 l Vorderachs KB: ADL
6ZA ville gå:
4+G T3 Syncro 1,9l + 2,1l Benz. 2.85 - 7.85
6,03 3,78 2,06 1,225 0,85 6,03
5,429 38/7 zuschaltb. zuschaltb.
Har jeg læst rigtigt? - detaljer findes her:
http://www.vw-bus-land.de/tips/t3getriebe.pdf
-
Jeg har en stående i laden hos min far, skal kigge koder næste gang jeg er dernede
Johan
-
Diesel? fandt lige ud af, at koderne er til benzin og diesel, Tales ved.
-
Har 6PA om det är av intresse. :D
-
Talk later Hasse, I have smaltalk with Dirk today ... Today i have traded the frontdiff from AHU to ADM in the doka and I found one mistake ... the right side of the old diff have to much spil (?) the repaired visco is n the ADM and in the doka and tomorrow I will fill 1,5 liter oil. I think Dirk must test the doka for testing the kardan ...
In some days the doka is ready for mudder ... only fluid film to fill ...