Forfatter Emne: K: JX topstykke ... tandrem massaker i garagen  (Læst 1046 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
K: JX topstykke ... tandrem massaker i garagen
« Dato: 02. September 2014 kl: 16:27:44 »
Ligger der måske et brugbart JX topstykke på hylden derude?

Har lige smadret motoren på min camper og fik samtidig ordnet motoren på dokaen med pumpen fra camperen ... sikke noget ... Dokaen kører perfekt med nye pakninger, renoveret og justeret esp, ny tandrem med ny 12,9  strækbolt 90/90 NM og rensede dele ... den trækker lige lidt ludt på dieselslangen til espn, skal tjekkes endnu :-)

Boblen blev brugt som reservebil sidste weekend  :-) og nu skal der ryddes op igen i garagen efter dette massaker ...

Jeg havde købt min doka i 2012 og det var aftalt i kontrakten, at tandrem og strækbolt 12,9 skulle monteres ny ... der var ikke lavet en sk...d ... man kan ikke stole på de der forhandlere ... tandremmen sprang omgående, da jeg havde gang i en skruetrækker, den var teknisk "død", underligt at den ikke forlængst var revet ...

Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline woodhat

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 342
    • Vis profil
  • T3 model: T3 panelvan 1989
  • By: 8585 Bønnerup Strand
K: JX topstykke ... tandrem massaker i garagen
« Svar #1 Dato: 02. September 2014 kl: 17:19:56 »
Jens Flensborg skrev
Citér

Boblen blev brugt som reservebil sidste weekend  og nu skal der ryddes op igen i garagen efter dette massaker

Ja det var da et grueligt roderi i den garage . Hvad laver en skruetrækker i nærheden af tandremmen?? :cheer:
woodhat
8585  glesborg