Forfatter Emne: Pinsetur til Jylland  (Læst 1780 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Pinsetur til Jylland
« Dato: 06. Juni 2011 kl: 17:26:06 »
På torsdag til fyraften kører jeg til Fyn. Jeg skal nok prøve en piratcampingplads på Tåsinge eller Langeland.
Fredag stiller jeg kl. 08 hos Thing og skal have monteret benzinfyr til kabinevarme. Når det er gjort skal jeg koordinere med JU om noget gardinafhentning, og så er Viola jo så godt som en fuldblods camper  :D

Planen er, foreløbig, at jeg skal over til Ho bugt og se sæler og skestorke og måske også til Ringkøbing og til Skjern ådal.

Andre forslag til hvad der kan opleves i pinsen modtages gerne  :D
Men fra torsdag meget tidlig morgen er jeg ikke mere på nettet før igen mandag aften. I kan også ringe. Jeg står vist på venlighedslisten!

Er der forresten nogen som har en markise til salg?
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Offline elmo

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 936
    • Vis profil
  • T3 model: 84er, 1Y og 88er, KY
  • By: 6800
Pinsetur til Jylland
« Svar #1 Dato: 06. Juni 2011 kl: 19:45:30 »
Se det er jo her jeg er på hjemmebane... Lyder til at blive en fed tur.
(dog med undtagelse af et stop ved den ukendte - den mand er jo gal! - få ham til at smide gardinerne i vejkanten ved afkørslen, så bliver turen med garanti bedre)

Når du så kører fra Ho bugt, skal du køre til Nymindegab - og fortsætte langs kysten igennem Hvide Sande, videre til Søndervig - og så smutte ind til Ringkøbing, og videre ned til Skjern Ådal.
Turen fra Nymindegab til Søndervig er alt for lækker - og så lover jeg at du møder op til flere T3'ere på din vej. Dog skal du huske at lørdag middag er store skiftedag for tyskerne, så kø er en selvfølge.

Surfgrej kan du leje i Hvide Sande, og så er den pinse vist reddet!

God tur
GULD4EREN - 84er, 1Y
Elmobilen II - 88er, KY