Forfatter Emne: Como-søen - dokumenteret utroskab  (Læst 3331 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Dato: 22. Juli 2012 kl: 13:13:08 »
Fantastisk ferieparadis - Gravedona - det kan anbefales at køre dertil gennem Splügenpass - nr. 11 på top 40 over 'Roads you want to avoid'
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline nicolai

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 299
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #1 Dato: 22. Juli 2012 kl: 14:23:51 »
Fedt. Smukt. Det ville jeg ikke turde forsøge i min T3 (sidste billede).
VW T3 Multivan 1.6TD 1990 Hannover Edition

Offline jensjakob

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #2 Dato: 22. Juli 2012 kl: 14:57:24 »
Wow.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #3 Dato: 22. Juli 2012 kl: 15:32:19 »
T3 forum nu med plastik æsker med peugeot motor :0) hahaha de æder osse en top i ny og næ hvis der er hårtørrer på :0) tror osse min doka ville elske den opkørsel :0) unfaithful bastardo :0)
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline brian

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.698
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #4 Dato: 22. Juli 2012 kl: 15:43:23 »
Citat fra: "nicolai"
Fedt. Smukt. Det ville jeg ikke turde forsøge i min T3 (sidste billede).


Hvorfor ikke?

Det er vel bare i 2. eller 3. gear.

Offline jason

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 568
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #5 Dato: 22. Juli 2012 kl: 16:09:19 »
det er bare ind i G og lige ned  :evil:  :twisted:
Mvh Jason
22644383

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #6 Dato: 22. Juli 2012 kl: 16:09:58 »
Eller lige op ;)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline nicolai

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 299
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #7 Dato: 22. Juli 2012 kl: 18:29:44 »
Citat fra: "brian"
Citat fra: "nicolai"
Fedt. Smukt. Det ville jeg ikke turde forsøge i min T3 (sidste billede).


Hvorfor ikke?

Det er vel bare i 2. eller 3. gear.

Jeg frygter bare at damen ikke er den samme bagefter sådanne anstrengelser i høje omdrejninger...
VW T3 Multivan 1.6TD 1990 Hannover Edition

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #8 Dato: 22. Juli 2012 kl: 18:35:49 »
Er det VORES motor, der kommer rullende efter bilen nu ?????  :D  :D  :D
Men smukt er der.  :lol:

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #9 Dato: 22. Juli 2012 kl: 18:38:33 »
Min gamle Scudo var godt tjent med 1. og 2. gear. Kølekapacitet er gud, når man kører gennem passet.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline brian

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.698
    • Vis profil
Como-søen - dokumenteret utroskab
« Svar #10 Dato: 22. Juli 2012 kl: 20:02:26 »
Citat fra: "nicolai"
Citat fra: "brian"
Citat fra: "nicolai"
Fedt. Smukt. Det ville jeg ikke turde forsøge i min T3 (sidste billede).


Hvorfor ikke?

Det er vel bare i 2. eller 3. gear.

Jeg frygter bare at damen ikke er den samme bagefter sådanne anstrengelser i høje omdrejninger...


Men lavt gear, og så 3000 omd/minut?

Citat fra: "Jarl"
Min gamle Scudo var godt tjent med 1. og 2. gear. Kølekapacitet er gud, når man kører gennem passet.


Hvis den forreste blæser virker, så kan en T3 vel også klare den?