T3Klub Danmark > Klubsnak

Ny webmaster søge

(1/3) > >>

T3Klub:
Hej Alle

Som annonceret på Fyn 16 så ønsker Kenneth at takke af som webmaster og det betyder at vi skal have fundet en eller flere som er klar til at tage over.

Kenneth har udført et kæmpe stort stykke arbejde med at rede siden da der var nogen der ødelage den og den køre pt fint på Simple Machine platformen.

Det vi skal bruge er en eller flere som har interesse samt gerne kendskab til SMF som vil være med til at køre siden videre, vi snakker ikke om hardcore programmering men mere vedligehold samt oprette specifikke opslag på forsiden så som træf, værksted træf og lignede.

Så hvis nogen er friske så send en mail til bestyrelsen@t3klubben.dk så kigger vi på det og vi håber selvfølgeligt at Kenneth vil hjælpe med en introduktion til siden når vi når dertil.

PS: En stor tak til Kenneth for indsatsen og jeg har en lille beskeden gave til dig når vi ses, du smuttede for hurtigt til Fyn 16.

Mvh
Formanden.

Hinze:
jeg elsker gaver

Tica:
Kooom nu frem fra krogene, der har ikke været nogen interesse i dette frivillige job.

Både Casper som hoster siden samt Kenneth har lovet at give en god introdution til webhost, siden og softwaren, og det er ikke et krav at man har den store erfaring med hjemmesider da det er normal simplet vedligehold af eksisterende funktioner som er defineret i forvejen. Og jeg vil som formand også deltage i introduktionen således at den / de frivillige webmasters ikke står alene.

MVh
Carsten
Formand

jensjakob:
Jeg er uden T3. Og ikke medlem af klubben. Og et rodehoved.

Men hvis ingen anden melder sig, stiller jeg gerne op i periode for gammel karmas årsag.

jankjerbye:
Jeg er heller ikke klubmedlem, har kun 2 T3ere og er bare menig forum-veteran :) Men eftersom folk ikke falder over hinandens ben i dette emne vil jeg byde ind med lidt.

Men jeg har en del erfaring med drift og vil derfor komme med en forsigtig anbefaling at det bliver et team og ikke en enkeltperson der står for driften. Både af hensyn til folks tid og frivilligheds elementet, men også for at der er et niveau af redundans ved vigtige sikkerheds opdateringer hvor der kan indtræffe sygdom, ferie og lign. Sikkerhedshuller har det med at være ligeglade med folks kalendre :D

Derudover er det vigtigt at have en god kontakt til host-administratoren og at der er tilgængelighed til denne admin, så der ikke opstår wait-states på grund af manglende kommunikations linier.

Hvis der ikke er andre der melder sig, tror jeg godt at jeg tør gå i team med JJ.. så er vi to veteraner på posten :D Vi kender også begge Casper fra gamle dage og har en åben kommunikationslinie der...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version