Forfatter Emne: Here we go again.... T3klub.dk  (Læst 4339 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

doka

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #15 Dato: 03. April 2010 kl: 22:11:52 »
Jeg syntes også at klubben er en god ide` og er også klar på at lave et stykke arbejde i den forbindelse,
men det bliver ikke i bestyrelsen.

Jeg ved godt at det givetvis ikke er det voldsomme arbejdspres en evt. bestyrelse bliver udsat for men
en bestyrelsespost forpligter - dette ved jeg af erfaring.

 Jeg har gennem mange år haft en tendens til at påtage mig div. poster,store som små. Mit råd er at man
kun skal sige ja til en post hvis man virkelig er villig til at yde et stykke arbejde. Kun med dette som
udgangspunkt bliver klubben en succes. Det kan så efterfølgende vise sig at der ikke er så meget at
lave,men udgangspunktet skal være at man er villig.


Hvis klubben skal blive en succes skal folk også føle at de får noget for deres penge. Ikke at et kontigent behøver at koste en formue,
 men der skal være nogle arrangementer eller frafalder folk.

Her kan jeg anbefale en lille bestyrelse, og en række udvalg, der står for forskellige aktiviteter. Dette er en god måde at undgå at slide for meget
på enkelte personer.

Kkrogsgaard

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #16 Dato: 03. April 2010 kl: 23:12:12 »
Ok, som kommende medlem af bestyrelsen, vil jeg da foreslå at vi hver især laver en brainstorm over emner, der kan have relevans for klubben... Som udgangspunkt.
Jeg har ingen forstand på hvordan man "laver en klub", men jeg vil gerne ringe til alverdens firmaer for at forhandle rabetter osv.

Vi har jo en bred skarre af erhverv repræsenteret herinde.

Kom med emner, evt her i tråden. Eller fik vi lavet et "hemmeligt forum" hvor tråden kan flyttes til og fortsætte?

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #17 Dato: 04. April 2010 kl: 01:48:44 »
Naar vi engang kommer hjem igen, saa er Mary´s ¨foraeldre¨ bosat i Odense.

Jeg er kan godt skaffe et simpelt udkast til foreningens vedtaegter. De kan altid udbygges senere hvis det er noedvendigt. Men grundlaeggende er foreningens virke at udbrede kendskabet og interessen til T3ere. Dernaest skal der vaere lidt om bestyrelse, generalforsamling og hvad der skal ske den dag foreningen oploeses. Det er ikke saa svaert.

Jeg er enig med Doka om at det skal vaere en simpel bestyrelse og nogle arbejdsudvalg.  Jeg synes at det er vigitgt at vi faar startet op, isaer indadtil, med forskellige typer traef, maanedlige vaerkstedsaftner/klubaftner osv. Det behoeves ikke vaere noget forkromet. Taenk bare paa det traef som Niels Erik har banket paa benene. Rent noegternt set, saa er det jo ikke andet end at en mand saetter en dato en gang om aaret, byder paa is paa sit vaerksted og har lagt en rute hvor vi koerer. Og det er jo en kanon succes (saa spoergsmaalet er om vi ikke allerede har en kandidat til foreningens foerste aeresmedlem :D
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #18 Dato: 04. April 2010 kl: 08:41:47 »
Citat fra: "Kkrogsgaard"
et "hemmeligt forum" hvor tråden kan flyttes til og fortsætte?


Jeg mener også den skal flyttes eller startes op, med begrænset adgang; kun for bestyrelsen. Det er måske ikke det hele der "tåler" offentlighedens lys, såsom rabatordninger, bonuspræmier, "overraskelser" og lign.

Referater fra bestyrelsesmøde er heller ikke offentlig tilgængelige, kun fra General forsamlinger.

Iøvrigt tror jeg det bliver svært med mange udvalg; det er såmænd ikke kritik af os, men blot en konstatering af tidligere forsøg.

Hinze

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #19 Dato: 04. April 2010 kl: 10:40:49 »
Det er også derfor at jeg sagde at folk som vil være med i bestyrelsen skal sende mig en mail, derfra tager vi den på lukket fora ;-)

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #20 Dato: 04. April 2010 kl: 10:43:18 »
Så er der oprettet et lukket forum for T3Klub...

Pt. har Solow, Hinze og Kkrogsgaard adgang...

Min ide er at når klubben kører og det er afgjort hvem som står som formand bliver denne person ansvarlig for T3Klub gruppen, indtil da må i lige give besked om hvem der skal have adgang til gruppen, så skal jeg nok tilføje brugeren til listen...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #21 Dato: 04. April 2010 kl: 11:10:31 »
Se nu er det så at jeg bliver forvirret !!!

Morten du starter med at melde ud at du ikke vil være med til noget med klubben da du har nok i at administrere T3nettet og bør holde det adskilt, nu opretter du så alligevel en gruppe som man kan bruge ??
 En lille smule kommunikation ville måske være på sin plads omkring det da det kunne spare alle for noget forvirring om hvad du vil.

Der er oprettet en side for klubben som har sit eget forum for bestyrelsen, og derfor syntes jeg at det er bedst for interesseret i bestyrelsen stadig at sende en mail som der står i allerførste indlæg.

Kkrogsgaard

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #22 Dato: 04. April 2010 kl: 11:12:43 »
Hva med dig Morten, var det ikke noget for dig at komme med, som IT ansvarlig?
Jeg er sikker på vi også kan finde andre gode poster med masser af frynsegoder.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #23 Dato: 04. April 2010 kl: 11:21:56 »
@Solow: Var ikke klar over at du selv havde et forum, og det med at jeg ikke vil have noget med klubben at gøre er ren og skær af erfaring...
Har tidligere været næstformand i en klub hvor jeg også stod for websitet og det var noget rod...

Det giver også svaret til dig Kristian...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Kkrogsgaard

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #24 Dato: 04. April 2010 kl: 11:37:17 »
Kunne der ikke linkes til klubsiden fra forsiden, ligesom til forum, links osv?

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #25 Dato: 04. April 2010 kl: 11:45:41 »
Jo, det kunne der da sagtens...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #26 Dato: 05. April 2010 kl: 01:55:01 »
Lyder rigtig godt med en klub, men der behøves reelt kun 3 mennesker til en bestyrelse : en Formand, en Kasserer, en sekretær og dertil et sæt vedtægter, som rettes til så de passer til formålet.
En klub bliver aldrig bedre end medlemmerne gør den til, og for mig at se, skal bestyrelsen være gode til at uddelegere opgaver, så medlemmerne kan mærke at de er med, og at det er vores klub/forening.
En tidl. kollega sagde altid : De rigtige folk til det rigtige arbejde !
En del af Jer kender hinanden, jeg kender ikke nogen af jer, har kun været med kort tid, men har tillid til, at de, der nu har taget skridt til at starte klubben, også har en ide om, hvem der egner sig hvor !

Med disse tanker de bedste hilsener

 KH.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #27 Dato: 06. April 2010 kl: 21:11:45 »
Syns at referater fra bestyrelsesmøder skal være tilgængelige også.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #28 Dato: 06. April 2010 kl: 21:12:27 »
Samt, en vigtig paragraf, der bør være nr. 1:

1. Meningen skal være god.

Ikk noget med pludselig at lave ø-råd, Robinson og "stemme hjem"
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #29 Dato: 06. April 2010 kl: 21:25:28 »
Tror ikke at vi på noget tidspunkt har intentioner om en paragraf som lyder modsat JJ !!

1. Meningen skal være ond og holde folk nede.

Folk vi ikke kan lide stemmes ud uden overvejelser lyder dumt i mine ører.