Forfatter Emne: t3 ratnav  (Læst 1216 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

rasmus84

  • Gæst
t3 ratnav
« Dato: 18. Maj 2012 kl: 23:34:35 »
jeg ved godt jeg har lavet et indlæg før om ratnav, men er lidt andet spørgsmål nu så laver et nyt.  :)

Jeg har taget det orig rat ud af min t3 og det viste sig at mit nav var det lille som i den gamle golf2 og golf1 og nede rundt om ratstammen sidder der et sort plastik/nylon bøs, dette bøs bliver presset ned på lejet og sørger for der ikke er slør i når man montere det orig rat, men alle rat jeg prøvede med små nav nåede ikke ned og presse på bøset, så der var ratslør, jeg satte så en omformer på der gør det lille nav større som i golf3 polo6n osv, og har monteret mit polo gt coupe rat, jeg skal bare have kortet omformeren af da rattet ikke når ned og slår blinklyset fra.

har hørt her inde alle andre t3 kører med stort nav fra starten, så er lidt mærkeligt min har det lille, når den er fra 89 også. Men til jer der kører med stor ratstamme er den støbt sådan eller sidder der omformer på fra fabrikken af?? og hvis den er presset ned over som i golf3 osv er der så en fjeder under som der plejer at være?? for så overvejer jeg at ligge en fjeder under istedet for det plastikbøs som der er nu..

Det var en ordentlig smøre men åber nogen vil svare..

Offline Casper Slow

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.903
    • Vis profil
t3 ratnav
« Svar #1 Dato: 19. Maj 2012 kl: 22:11:25 »
jeg har bygget mit lidt om.

Se nedrest indlæg.

http://www.t3nettet.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=13840&highlight=

Jeg har monteret en golf 2 ratkontakt med golf 3 nav og raid rat, min pt køre jeg med en golf 2 rat med stor nav hul.
Vil gerne snart ha en T3 på plader.