Forfatter Emne: Lejl. i KBH søges :-)  (Læst 395 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pawel

  • Gæst
Lejl. i KBH søges :-)
« Dato: 21. Juni 2010 kl: 21:00:51 »
Beklager at forpeste forumet med et så stort off-topic.. men jeg har lovet at hive i alle de tråde jeg kunne for at hjælpe min fætter med at finde et sted at bo i KBH hurtigst muligt. Han har lige fået en ansættelse ved Mærsk og bor pt på et hostel i KBH.
Hvis nogen kender til en "billig" lejlighed til leje/fremleje i kortere eller længere tid så tæt på Østerport som muligt så giv endelig lyd fra Jer!

På forhånd mange tak! :wink:

Mit nr er 22508385

Bo

  • Gæst
Lejl. i KBH søges :-)
« Svar #1 Dato: 22. Juni 2010 kl: 09:29:58 »
"Billig" og "Østerbro" hænger desværre nok ikke rigtig sammen ;o)

jesp

  • Gæst
Lejl. i KBH søges :-)
« Svar #2 Dato: 22. Juni 2010 kl: 18:27:23 »
Hej pawel...
ikke helt i tråd med det efterspurgte (placering og leje) men jeg har 2 andelslejligheder hvis det har interesse (med job hos mærsk bliver han vel hængende et stykke tid endnu?)
den ene er en 3-værelses en-suite på frederikssundsvej lige ved Nørrebro station til 900.000,- og den anden er en 2-værelses på Rønnebærvej, lige ved grøndal station (hvis der skal kvidre fugle om søndagen :wink:  ) til 660.000,-.
Sælges da jeg har købt noget nyt sammen med kæresten, som vi er flyttet hen i :D
-jesper
mit nr. 51 36 38 49

jesp

  • Gæst
Lejl. i KBH søges :-)
« Svar #3 Dato: 26. Juni 2010 kl: 13:28:30 »
Hej Pawel igen...
jeg var sammen med et vennepar igår det bor på østerbro og skal til italien i et halvt år, som gerne vil leje deres lejlighed ud imens.
Hvis det har interesse kan din fætter prøve at ringe til dem og hører nærmere?
Julie 28 59 49 39
kan evt. hilse fra jesper ;) (jeg har fået lov til at give deres nummer videre)