Forfatter Emne: Retrobus snart klar til syn--Og Toyota skal Sælges  (Læst 4130 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kollebubber

  • Gæst
Retrobus snart klar til syn--Og Toyota skal Sælges
« Dato: 08. Marts 2011 kl: 22:05:11 »
:lol:
Hey Folkens!
SÅÅ er dagen snart kommet. Jeg købte i efteråret efter opfordring af Elmo(fætter) tonys Retrobus.  :D .. Den har indtil nu Stået ved min arbejdsplads under halvtaget! og derefter ud af halvtaget på Falcks værkstedet og tilbage igen(Mellem udrykninger og sygeture) har jeg så gået og hygget mig med Projekt T3.  :P
Er bestemt ikk nogen haj til motor og plade, men altid sjovt med noget læring .. Kurt(backmobil) og Tony tak for jeres tålmodighed, kommer snart forbi med Bilen på Plader forhåbentlig..
Men har idag hentet Prøveplader til bussen og på job i morgen skal de sidste ting sættes sammen, og samles . Torsdag køres på kongelig vægtog Derefter Direkte til SYN. Fuck det blir spændende. Har fulgt meget med herinde på alle jeres tråde, meget fatter jeg ik en skid af, og andet er blevet hængene omkring de små grå. I al fald har jeg haft Skilt bussen af i atomer, Slebet, Malet og spartlet en MEGET lille del.
SÅ derfor beder jeg jer om kryds fingre og tæer Torsdag formiddag, sådan at en bil mere kan køre til T3 træf på Fyn jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
    :shock: Billed er af afgående køretøj

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Retrobus snart klar til syn--Og Toyota skal Sælges
« Svar #1 Dato: 08. Marts 2011 kl: 23:11:28 »
Jeg krydser alt hvad der kan krydses.....
Det bliver lidt spændende med vægten.... :roll: ....der sidder jo nogle kilo undervognsbeskyttelse under den gamle retro.

Huskede du at tjekke om der var skade på ledningerne foran, så du ikke risikerer at en lygte eller noget andet svigter til synet...(eller senere)

Iøvrigt er der mere tålmodighed at tære af, hvis behovet opstår.  :wink:

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Retrobus snart klar til syn--Og Toyota skal Sælges
« Svar #2 Dato: 09. Marts 2011 kl: 21:20:55 »
Det er ellers et par fine Anas Acuta´s du har på taget...
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline nels

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 346
    • Vis profil
Retrobus snart klar til syn--Og Toyota skal Sælges
« Svar #3 Dato: 09. Marts 2011 kl: 22:19:26 »
Vi vil hellere se billeder af din t3, end af din toyota..??? :D
Hilsen Nels.

T3 Caravelle AAM 1,8i 1988 Solgt
Kawasaki Eliminator 1200  1987
Kawasaki z 650  1978
Octavia (vinterbil)