Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - EditionFiveDK

Sider: [1]
1
Træf / FYN15 - Tilmelding m.m.
« Dato: 16. Maj 2015 kl: 12:37:25 »
Dejligt... Kikker forbi...

2
Træf / FYN15 - Tilmelding m.m.
« Dato: 16. Maj 2015 kl: 06:55:41 »
Mojn jungs...
Ville der være åbent hus/ka man kikke forbi og se jeres flotte samling T3'er, eller er det en lukket fest???
Tænker idag lørdag...
Mvh Mike

3
Mekanisk / Volvo motor i t3.
« Dato: 09. Maj 2015 kl: 18:13:08 »
Tror jeg venter med at bruge penge på motor her og nu jønne, da jeg gerne vil igang med rustarbejde først...
Tak for alt input, var bare lidt nysgerrig

4
Mekanisk / Volvo motor i t3.
« Dato: 09. Maj 2015 kl: 13:22:46 »
Ja, ikk mange km fra dig, hvis jeg har nogen lunde styr på på dig

5
Mekanisk / Volvo motor i t3.
« Dato: 09. Maj 2015 kl: 13:08:10 »
Hey alle...
Luskede lidt rundt her sidste dag hos en hugger, for at se om han havde noget T3 stående...
Faldt over en gammel pickup med en Volvo motor, 2.3 ltr...
Nu er mit spørgsmål..
Er der nogen der kender noget til sådan en konvertering???
Og er det noget der dur???

Mvh Mike

6
Biler.. / T3 i (Næsten) Perfekt stand
« Dato: 20. Januar 2015 kl: 20:00:40 »
Hej Finn.  Bilen er solgt.

7
Biler.. / T3 i (Næsten) Perfekt stand
« Dato: 03. Januar 2015 kl: 18:04:18 »
Hej Jan

Egenvægt 1375 kg
Totalvægt 2450 kg
på krogen  1200 kg m. bremser  600 uden

mvh jacob

8
Biler.. / T3 i (Næsten) Perfekt stand
« Dato: 02. Januar 2015 kl: 21:19:32 »
T3 Diesel fra 89 sælges. PRIS 29.000 kr.
Her er tale om en næsten perfekt T3.
Hele undervognen er skiftet og her taler vi om ALT.
Stabilisatorbar,calibere,stænkplader, skiver, klodser, tank,, bremserør, fjedre, støddæmper, skjolde, reservehjul, Ny lakerede stålfælge, nye dæk, og så videre.Alt er skiftet.
Motoren er renoveret med ny vandpumpe, nye gløderør, toppakning og bolte, tandrem osv.
Som det ses på billederne er den i overordentlig fin stand. Der er ingen rust i bilen andet end en smule pletter i lakken udvendig.
Med bilen følger et hav af dele samt en ekstra jx dieselmotor i stumper.
For at se alle billeder i god opløsning følg dette link.https://plus.google.com/u/0/113945769301581137685/posts/CrGMahYobxg?pid=6099838519932073186&oid=113945769301581137685


Bilen bliver nysynet på plader ved levering.

9
Elektrisk / thermo swich placering
« Dato: 30. November 2014 kl: 16:41:19 »
Ok det giver mening.
Der sad en flange på toppen med kun 1 føler på. Jeg tror ikke det var originalt. Jeg har en ekstra med 2 følere liggende et eller andet sted.
Tak for hjælpen. ;)

10
Elektrisk / thermo swich placering
« Dato: 30. November 2014 kl: 16:30:39 »
Hej Jønne tak for det

Eftersom jeg kun har en føler tilbage til vandtemp. på flange i enden af toppen kan jeg vel så godt dele denne føler med temp. måleren og tidsstyringen på gløderørerne. Så vidt jeg kan læse mig til er det den samme føler.

mvh jacob

11
Elektrisk / thermo swich placering
« Dato: 30. November 2014 kl: 13:22:26 »
Hej.

Jeg har en 1,6 td jx som jeg er ved at ordne el-net på¨.

Thermo kontakten som styrer den ekstra pumpe hvor sidder den.
Det er den Rød/brune ledning som går fra pumpen som var cuttet.
Jeg har en kontakt på flangen i enden af topstykket og en kontakt på udgangen på siden af toppen.(gløderørs termostaten.)
Mangler der en kontakt i flangen.....jeg har set et par jxére hvor der var 2 følere i flangen??

Vh. jacob

12
Diesel Fora / Jx dieselpumpe købes
« Dato: 02. November 2014 kl: 20:21:02 »
Hej Per.

Jeg tager en kompressions måling i morgen og vender tilbage såfremt den er ok.
Hvad skal pumpen koste?

Mvh. Jacob

13
Diesel Fora / Jx dieselpumpe købes
« Dato: 02. November 2014 kl: 12:49:54 »
Hej alle sammen.

Jeg ligger inde med 2 dieselpumper til min jx 1,6 td som jeg er usikker på.
Bilen ryger kraftig hvid røg og går af helvede til...ingen respons på gas ujævn motorgang også videre.
Toppen er planslebet og trykprøvet.
Dyser og gløderør er skiftet.
Turbo skiftet.
Pumpe justeret ind.
Jeg tager en kompressionstest i morgen, men det tyder på pumpen.
Røgen lugter af diesel.

Er der en grundjustering af pumpen, her tænker jeg på mængdeskruen osv.

Er det måske muligt at der er nogle som ligger inde med en brugt dieselpumpe som fungere.


Forslag modtages.

mvh. Jacob

Sider: [1]