Forfatter Emne: Weekend-afslapning.  (Læst 3680 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Weekend-afslapning.
« Dato: 29. Marts 2008 kl: 18:06:04 »
Når nu det gode vejr er kommet, må det da udnyttes at man endeligt kan komme "ud" og lave noget fornuftigt ...  :roll:  ... så tyskermotoren fik lige ny tandrem, strammerhjul, vandpumpe og termostat, så nu er den klar til Retro-bussen.  :D
Bemærk iøvrigt de total perfekte omgivelser...  :D  
... GOD WEEKEND...
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

PARKHAVE

  • Gæst
Weekend-afslapning.
« Svar #1 Dato: 29. Marts 2008 kl: 18:15:37 »
Ser den ellers ikke ud til at være i god stand??

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Weekend-afslapning.
« Svar #2 Dato: 29. Marts 2008 kl: 18:30:53 »
Citat fra: "PARKHAVE"
Ser den ellers ikke ud til at være i god stand??


Jo, den ser rigtig fin ud, efter at alt pulveret er blevet renset af den.
Den er total clean under topdækslet, ingen olieslam nogen steder, hverken i selve toppen, på dækslet over knasten, eller i oliesien ved udlufterstudsen. Knastakslen har ikke engang slidspor, så jeg overvejer om den motor i det hele taget har nået at køre så langt, at den har fået efterspændt topstykket....  :roll:
Det er iøvrigt allerede 2. gang den får ny rem  :shock:  den fik også da den blev "genstartet" efter olieudslippet, men dengang havde jeg ingen ny strammerhjul, og nu havde jeg så lige et komplet sæt liggende...  :wink:

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

PARKHAVE

  • Gæst
Weekend-afslapning.
« Svar #3 Dato: 29. Marts 2008 kl: 19:27:18 »
Jeg havde en formodning om at det var en af de originale ombytter motorer der var så populære engang, da der kørte flere T3'ere.
Men det er ikke nemt at kontrollere inden man har den i den stand du står med der.
Kan man se noget på svinghjul??

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Weekend-afslapning.
« Svar #4 Dato: 29. Marts 2008 kl: 20:00:12 »
Jeg har ikke pillet gearkassen af den, så jeg kan kun se gennem kighullet til koblingen, men der er ikke antydning af rust eller skidt på det man kan se der igennem.
Jeg piller bundkarret af og tjekker oliepumpen inden montering, og så får jeg da lidt mere indblik i de vitale dele. Og så skal der naturligvis gummipakninger i, ved bundkar og topdæksel...  :D

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

PARKHAVE

  • Gæst
Weekend-afslapning.
« Svar #5 Dato: 29. Marts 2008 kl: 20:05:26 »
Husk gode close-up billeder af de vitale dele.