0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Han smed en overskåret dunk under bilen og løsnede bundproppen, tændte en smøg og olien rendte lystigt.... dunken rendte fuld - proppen blev monteret og en ny dunk kom under - proppen ud og olien rendte lystigt igen.... den nye dunk rendte også fuld - proppen blev genmonteret og jagten på en ny dunk gik ind.... ny dunk kommer under og proppen ud igen og så blev blokken tømt! Jeg mener det var omkring 12-14 liter der var i motoren :evil: vil ikke lige hænges op på den præcise mængde - bare sige at der var alt alt for meget i.
Der er vel ingen undskyldninger! Efter at have tømt godt en halv liter af motoren blev den genstartet. Desværre ser der nu ud til at være et eller andet galt. Automatikken ser ikke ud til mere at kunne styre tomgangen (indsprøjtningsmotor) og det er ikke hver gang der er ild i alle rør. Hvad har jeg dog gjort??
2.1 maskine, løber mellem 800 - 1000 omdr. men kører op og ned, hvor den tidligere kørte helt stabilt omkring 1000. Ild i rørene? nå ja, det lyder som om den ikke tænder hver eneste gang i alle cylindre.