Forfatter Emne: Here we go again.... T3klub.dk  (Læst 4338 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Dato: 30. Marts 2010 kl: 23:33:32 »
Nu er det vist tiden til at realisere drømmen om en klub som kan være vores ansigt ud af til, et sted hvor resten af norden kan finde ud af vores aktiviteter uden at skulle et fora på Dansk igennem ;-)

Er du interesseret i at være i bestyrelsen, så smid en mail til mig på:

T3klub@plain.dk


PS. dette indlæg er IKKE for at skabe en debat igen, men et håb om at høre fra folk som er med på at få det i luften.

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #1 Dato: 31. Marts 2010 kl: 09:42:43 »
Og selvfølgeligt gerne folk fra hele landet ;-)

Herr_Jensen

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #2 Dato: 31. Marts 2010 kl: 10:01:43 »
Jeg støtter gerne en klub, og vil hjælpe til for at få den på benene, men ikke som bestyrelses medlem.

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #3 Dato: 31. Marts 2010 kl: 12:52:57 »
Jeg er også frisk på en klub/forening - dog ikke i bestyrelsesarbejde, men gerne som lokal-arrangør af træf, terræn-dage mv...
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline jyden32

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 23
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #4 Dato: 01. April 2010 kl: 22:31:46 »
Jeg er også frisk på en klub/forening men ikke som bestyrelses medlem

Kkrogsgaard

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #5 Dato: 02. April 2010 kl: 07:29:40 »
Hvad sker der med det bestyrelsesarbejde?
Hvor mange skal der minimum være i en bestyrelse?

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #6 Dato: 02. April 2010 kl: 07:45:42 »
Jamen... da folk er bange for at skulle sidde i møder hele året (hvilket ikke vil ske) er der indtil videre kun 2 som mener at kunne overskue en post !!!

Havde jo nok håbet på lidt flere tilbagemeldinger, men regner med at det bare er fordi folk er på påskeferie ;-)

Det optimale i en lille beskeden klub som denne skulle jeg mene at 5 i bestyrelsen er et godt tal, det skal være et ulige tal for at ikk gå i hårdknuder hver gang der er en beslutning at stemme om. og så skal der være en som vil tage jobbet som kaserer.

Men meget mere kan aftales hvis bare folk turde melde sig !!

Kkrogsgaard

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #7 Dato: 02. April 2010 kl: 08:12:02 »
Jeg tør somend godt tilmelde mig, hvordan skal de "få" møder foregå?

Jeg er med i forældrebestyrelsen i børnehaven herhjemme også og der bliver afholdt 4 møder om året. Så jeg vil ikke mene det er i tide og utide.

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #8 Dato: 02. April 2010 kl: 08:19:43 »
Da vi jo forhåbentligt er spredt over hele landet, tror jeg at man kunne holde vores møder over en chat som kun er for bestyrelsen, dvs. den vil være til at overskue for de 5-7 stykker som er med på den, samt i andre tilfælde vil der kunne være tale om telefonmøder.

og vil da mene at 4 møder om året er til at overskue, derudover er der jo mulighed for at sende interne mails i mellem bestyrelsesmedlemmer så der altid er kontakt hvis noget sker eller hvis en har fået en god idé.

PS. Nu er du og Hinze jo også blandt de 2 der har meldt ind.

Kkrogsgaard

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #9 Dato: 02. April 2010 kl: 08:22:52 »
Øv jeeg troede faktisk der var en mere end mig der havde meldt sig... dvs. der mangler 2?

Solow

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #10 Dato: 02. April 2010 kl: 08:25:10 »
Yepper.. og gerne en som vil stå for klubkontoen ;-) Jeg er selvstændig og har i forvejen regnskaber at holde styr på, og vil derfor helst ikke oprette flere kontier i mit navn.

Kkrogsgaard

  • Gæst
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #11 Dato: 02. April 2010 kl: 08:30:00 »
Mig og penge er som regel en dårlig cocktail... Så den post vil jeg gerne frabedes.

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #12 Dato: 03. April 2010 kl: 20:56:22 »
Saet bare mig paa som formand under alt magt til formanden.

Nej spoeg til side. Det er kun noedvendigt med 3 i en bestyrelse og nogle simple vedtaegter. Det kan jeg godt skaffe. Jeg kan ogsaa foreslaa Mary som bestyrelsesmedlem, saa mangler vi kun en mere....

Som jeg ser det er det langt vigtigere at vi faar loebet klubben i gang paa et simpelt niveau fremfor at forsoege at starte alt for storstilet op.

Sidste klub jeg var med til at starte bestod af kun 3 personer i bestyrelsen. Desuden saa skrev vi alle referaterne paa forhaand, da det egentlig var nemmest. Forstaaet paa den maade at det ikke er noedvendigt med alt for mange moeder m.m. naar alle er enige om hvad vej man skal.

Det jeg synes vi skal, er at skaever til dengang da Dansk Land Rover klub blev startet op. Dengang var de kun 5 (min fatter var vidst en af dem). I dag taeller klubben over 2.000 medlemmer (35aar efter opstart). Saa store bliver vi aldrig. Alene det faktum at Land Roveren er produceret siden krigen og til nu, hvorimod T3eren kun er produceret i faa aar. Saa Vores klub er jo egentlig doemt til at uddoe engang. Men lad os endelig faa den startet op.  

Folk er jo ogsaa rimelig enige om hvad klubben skal foretage sig. Lokalarrangementer vaerkstedsaftner osv. Af oekonomi synes jeg ogsaa at der kan vaere et fast beloeb til drift at T3nettet for at sikre vores elskede forum.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #13 Dato: 03. April 2010 kl: 21:03:52 »
Jeg vil godt forsøge at lave et stykke seriøst arbejde synes stadig det er en ide der kan bære.
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Here we go again.... T3klub.dk
« Svar #14 Dato: 03. April 2010 kl: 21:08:02 »
Lad os få startet den forening.

Jeg kunne alligevel godt være frisk på noget bestyrelsesarbejde, men synes, at landsdelene skal være repræsenteret i nogenlunde ensartet omfang.
Hinze, Solow, Rabundus og migselv fra djævleøen og Kkrogsgaard som eneste kandidat fra "Ydre København"... ;-)

Er der ingen fra Fyn og Midt-, Nord- og Sønderjylland, der er friske...??
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)