0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
CitérMere teoretisering: Bilen har stået stille længe i Jarls værksted og da jeg købte den lagde jeg mærke til at speedo ikke virkede ved lave hastigheder. Jarls snakkede noget om tørt fedt, så det kan være at fedtet simpelthen er tørret ind i lejet.HiYou can fill a lit oel (differential) in the top of the kabel,just a little.Check spidometer cable at the end,behind the stabilisator just befor it goes in the axle.On this place there is a protection peace over the cable and thats mostly "slit" and you can see the inner (metal) cable.I put a pease of pvc air pipe(ledning?) 10mm (used on trucks) over the cable as protection.Hope you understand :wink: mvh. Henk :lol:
Mere teoretisering: Bilen har stået stille længe i Jarls værksted og da jeg købte den lagde jeg mærke til at speedo ikke virkede ved lave hastigheder. Jarls snakkede noget om tørt fedt, så det kan være at fedtet simpelthen er tørret ind i lejet.
is it a problem with the cable scuffing on the metal bar ? haven´t really seen in on my T3, but this one is a very clean and simpel solution.Apart from that, what a nice and almost rust free picture of a old aircooled T3, how many km har it drinven ?