Off topic > Om sitet

Er det kedeligt

(1/4) > >>

Hinze:
Hvorfor er her så kedeligt, eller er der?

Jeg har været bruger på t3nettet siden 28-06-2006, så jeg har jo snart 10 års jubilæum. Puha, det er længe med een bilmodel (for mig).
Jeg er jo selvfølelig også blevet 10 år ældre, men jeg mindes at der var flere indlæg og gode historier “dengang”. Der er jo stadigvæk ildsjæle blandt os og der er jo fint at nogle går fra og nogle kommer til, men der mangler ligesom noget “gang i den”. Hvordan kan vi udvikle stedet her og trække flere til eller få de "gamle" til at deltage aktivt. Ja, tag f.eks T3Klub DK medlemstallet som jo egentligt blev fint for 2015 med 84 stk, men kommer de mon igen?
Der kommer nye til siden, hmmm hva mon de tænker, tør de  skrive noget, gider vi at svare,
Er det hele blot en Fyn træf opsamling eller kan vi noget mere?
Mangler vi noget eller er det fint som det er? Er det bedre/nemmere på FaceBook.
Hvad synes du?

ottokrog:
Jeg har været med i 5 år, og jeg synes også at der er sket et skred i waw effekten. Jeg bruger aldrig Facebook, fordi de har verdens dårligste søgemaskine. Hvis man skriver et godt råd der, så kan man være sikker på at rådet bliver glemt i cyberspace i løbet af et par dage. Men jeg kan se at Facebook bliver brugt meget mere end T3nettet.

Jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det, andet end at opfordre brugerne her til at være mere aktive med råd og vejledning.

Tak til de der holder ved.

Milos camperbus:
Vi er jo ved at komme over i en ny arena. Vores biler er gået fra at være game biler uden så meget værdi, til snart at blive veteraner. Min bliver fx veteran om to år.
For 8 år siden var jeg bange for at vi løb tør for både reservedele motorer og gearkasser. Det er jeg ikke idag. Nu forventer jeg derimod at bilen blot udvikler sig med tiden, og gælder mig til at min bliver en hybrid 4x4 med el på forakslen og diesel (eller benzin) på bagakslen. Volvo er netop lige begyndt at lave sådan nogle biler, men der går nok nogle år før vi må begynde at skralde dem.

Jeg savner Jarls indlæg, der var så udførlige, at selv dem uden bilerfaring fik håb. Jeg fald lige over en komplet guide til motorrenovering desværre uden billeder i ABC'en. Der er gjort et stort stykke arbejde her på t3nettet allerede.
Måske vi har brug for flere indlæg som disse.
Hinze hvad med et indlæg om hvordan man renovere sin gearkasse. En komplet oversigt, og et sted man kunne få delene, så man var sikker på at nå i mål med sit projekt, selvom man aldrig har set det indvendige af en gearkasse før.
Eller endnu bedre, en guide til hvordan man kan få spær på sin 2WD. :o ;D ;D ;D

Et bud på t3 fællesskabs fremtid? Måske udvide fællesskabet over landegrænser.Jeg bliver tit overrasket over hvor mange t3'ere der er på den anden side af grænsen. Jeg talte mindst 10 forskellige da jeg var en weekend i Kiel. For slet ikke at snakke om alle den det kører på motorvejen i forbindelse med sommerferien...

buddha_uffe:
Ja der er DESVÆRRE mere aktivitet på facebook end t3nettet, ærgerligt synes jeg. Tekniske indlæg er der ikke mange af mere.. Måske fordi folk glemmer at vende tilbage med svar på om de fik løst problemet eller ej og om folks svar/hjælp var korrekte. Savner at trådene bliver fuldt til ende.
Tror også at facebook er mere brugt ene og alene af den ene grund at billede upload er nemmere på facebook. Jeg kan ikke finde ud af at resize billeder til t3nettet f.eks....
Og T3erne står på vippen og kan ikke finde ud af om det er gamle skrot biler som ingen vil røre ved på grund af de høje afgifter eller om det er ved og vende prismæssigt og blive veteran relateret liebhaveri....

FrankBinau:
Billed størrelse skal være som før vi overgik til denne side. Så folk kan ligge dem ind uden problemer. Efter denne nye side er kommet skal man meget langt ned i størrelse for at få dem ind. Det gider man ikke, man vil se et godt stort og klart foto af det man skal vise/købe/sælge.

Mvh Frank

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version