Off topic > Om sitet

Guide til Billeder i brugernes tråde

(1/2) > >>

T3Klub:
Hejsa

Fra tid til anden så er der nogen brugere som har problemer med at sætte billeder ind i deres tråde. Dette skyldes typisk at billederne er for stor enten i opløsning og/eller størrelse. Pga. trafikken på serveren samt pladsen er det nødvendigt at begrænse opløsning samt størrelse.

Der er 2 nemme løsninger til at ændre billederne.

1: Har du taget billeder med din mobil telefon, så send dem til din e-mail og vælg en reduceret størrelse, så er de klar til at lægge op når du har modtaget dem i din indboks.

2: Ligger de på din pc så kan du bruge dette online tool https://www.easy-resize.com/en/

Det indsatte billede er ændret på det angivne link, med Max file size 250kb og Max image size 1024X768.

Mvh
T3klub

gungho:
Tak - det må jeg vist hellere huske til næste gang. Mine billeder fra i går hører vist under den kategori, som du omtaler  ;)

Når nogen forhåbentlig svar giver input på mit opslag, så sletter jeg derefter billederne.

Niels Erik Thing:
Godt nytår til alle - og lidt kalender snak- hvis der er nogle der ønsker en gammeldags flad kalender med lidt vw på så ring eller send en mail på thing@mail.dk med antal, navn og adr.

 de Allerbedste Jule og Nytårs Hilsner her fra sydfyn - Niels Erik

T3Klub:

--- Citat fra: gungho efter 31. December 2016 kl: 11:29:14 ---Tak - det må jeg vist hellere huske til næste gang. Mine billeder fra i går hører vist under den kategori, som du omtaler  ;)

Når nogen forhåbentlig svar giver input på mit opslag, så sletter jeg derefter billederne.

--- Afslutning på citat ---

Hej gungho du behøver ikke at slette noget, siden er sat op med en maks størrelse for billeder, så hvis dine billeder kommer med i tråden så er de ok  8) , denne tråd er til dem der oplever at de får afvist et billede pga. størrelsen.

Mvh
T3klub

Rabundus:
Tak og rigtig godt nytår til jer alle  glæder mig til vi ses i 2017
Rabundus

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version