Følerne er jo vidt forskellige uden på, men om de fås elektrisk ens ved jeg ikke, men interessant at få afklaret.
Den vandstuds der sidder på forsiden af topstykket har jo plads til 2 følere,
fås der mon alu-studs med plads til 2 også?
Der fås en vandstuds til at sidde for enden af topstykket med hul til 2 følere ser jeg:
Billedet stammer fra en 1.9 som caspar samlede
http://www.t3nettet.dk/index.php?module=pnCPG&func=view&soort=1&config=config.ini&album=26&pos=1315muligvis er det uvigtig om følerne sidder på siden af topstykket, eller for enden?
Jeg er ved at sætte strøm til bilen. Jeg har nu de sorte stik monteret på de ledningerne og motoren der er i nu er til kabelsko. Jeg kan bedst lide kabelskoløsningen og vil derfor hellere skifte stikkene ud end vandflangerne.
Et argument for kabelsko er vel også at de er lette at sætte på og tage af.
Jeg synes stikkene kan være plagsomme, pga besværet med at få den
lille rustfri fjeder af.
Der er også knap mulighed for utæthed ved de følere med kabelsko,
da de skal skrues i.
Nu ved jeg ikke hvilken motor du har lagt i, men går ud fra at det er en diesel.
En af de 3 følere er så en kontakt til den elektriske vandpumpe
der skifter ved 107 grader.
Men hvilken af de 3 der er kontakt synes jeg ikke der er
noget ydre der fortæller.
Eller også har jeg ikke bemærket det.
Jeg målte med et ohm-meter for at finde den.
Jeg synes ikke der står noget i "So wirds gemacht" om hvor ledningerne
til temperaturfølerne skal placeres (eller jeg har overset det).
Ledningen der går til viserinstrumentet i kabinen kan jo sidde enten i enden af topstykket, eller på siden.
Måske er det fordi det er ligegyldig.
(men så kunne forfatteren godt have nævnt det)