T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => R4i Fora => Emne startet af: senior01 efter 28. Juli 2015 kl: 12:49:44
-
[attachment=20157]MamieBluem.sideskrter002.jpg[/attachment]
SKØNT........
Så blev "Mamie Blue" nysynet med konstruktiv ændring ( Ilagt 2.0 benzinmotor I stedet for 1.6 TD JX motor ).
Det er blevet noget sjovere at træde på speederen nu!! :whistle:
Samtidig fik jeg påhængsvægten sat op fra 1200 kg. til 1500 kg.
Dejlig dag!!!
Hilsen Peder :lol:
[attachment=20156]DiversedokumentationT3ombygn.ogWC017.jpg[/attachment]
-
Hva ang afgift
-
ej hvor lækkert. Giver du os dit registreringsnummer, så vi kan se teksten hos DMR
-
Bussemand.: ingen afgift :whistle:
Hinze.: PT40692
Hilsen
Peder
-
Hvor mange heste er den 2.0 liter på
MVH Otto
-
Hinze.: PT40692
Hilsen
Peder
Takker
-
Bussemand.: ingen afgift :whistle:
Hinze.: PT40692
Hilsen
Peder
??? Hvordan?
-
Ja hvordan det ingen afgift
-
Ja hvordan det ingen afgift
sikkert fordi det er en 2.0 fra en T4 med 84 HK (62kW) og med JX på 70HK løftet med 20% jo netop tillader 84HK. Voila, ingen afgift.
-
Ja hvordan det ingen afgift
sikkert fordi det er en 2.0 fra en T4 med 84 HK (62kW) og med JX på 70HK løftet med 20% jo netop tillader 84HK. Voila, ingen afgift.
Har vi en motor kode på den ?
-
Det er sikkert en AAC motor fra en T4 som Hinze skriver.
Hilsen Fynboen.
-
Hinze har helt ret... Motorkoden er AAC !!
Forklaring kan ses her.
[attachment=20159]SMCErklring2.jpg[/attachment]
hilsen
Peder
-
Hvad koster det at få sådan et stykke papir fra SMC.
Hilsen Fynboen.
-
Fik papiret gratis, også et på anhænger vægtforøgelse!!
Det er bare fin service fra deres side!!
Hvis der er nogen interesse er det andet papir her....
[attachment=20160]SMCErklring1.jpg[/attachment]
-
Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.
2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..
Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...
Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. :)
-
Ja, det er da et rigtig spændende stykke papir fra SMC. Nu er alle T3'ere teknisk mulig med en 82kW motor.
-
Ja, det er utroligt hvad "et lille" stykke forarbejde kan resultere I.....
Så er det bare med at komme I gang deude ! B)
Peder
-
Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.
2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..
Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...
Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. :)
Det har altid været muligt at lægge 2E i alle t3-ere (med den nye type bremser) idet de alle har samme bremser.. det der driller er Skat i forbindelse 20% reglen. og den er der ikke ændret på.. mere end 20 % forøgelse i forhold til hvad bilen er godkendt til, så skal der betales ny... helt ny afgift...
-
Det er jo fantastisk :) så er det bare at skrive til smc og få en tilkendegivelse også en Subaru i numsen :)
-
Det skal du nok ikke regne med at de stiller op til..... :unsure:
Peder
-
Man kan altid gå i dialog ned dem om efektforøgelsen om det motor type a eller b er vel lige meget!
-
Men det er et godt stykke arbejde du har lavet for os. Kunne dog være dejligt at vi kunne få et genetisk dokument som dækker over alle typegodkendelserne for effekten 82 kw
-
Det er jo fantastisk :) så er det bare at skrive til smc og få en tilkendegivelse også en Subaru i numsen :)
der er længe til juleaften Morten.....
-
Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.
2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..
Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...
Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. :)
Det har altid været muligt at lægge 2E i alle t3-ere (med den nye type bremser) idet de alle har samme bremser.. det der driller er Skat i forbindelse 20% reglen. og den er der ikke ændret på.. mere end 20 % forøgelse i forhold til hvad bilen er godkendt til, så skal der betales ny... helt ny afgift...
Dvs: ombygningsomkostninge + ny fuld afgift, som godt kunne være 15K, medmindre Skat kigger for meget Udbuds-priser på G&G og Dba
Til gengæld bliver vægtafgiften væsentligt lavere
-
Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.
2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..
Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...
Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. :)
Det har altid været muligt at lægge 2E i alle t3-ere (med den nye type bremser) idet de alle har samme bremser.. det der driller er Skat i forbindelse 20% reglen. og den er der ikke ændret på.. mere end 20 % forøgelse i forhold til hvad bilen er godkendt til, så skal der betales ny... helt ny afgift...
Dvs: ombygningsomkostninge + ny fuld afgift, som godt kunne være 15K, medmindre Skat kigger for meget priser på G&G og Dba
Til gengæld bliver vægtafgiften væsentligt lavere
Du kan være ganske rolig.. Skat kender både GogG, dba og T3nettet... så det er svært at diskutere med dem... og det er fuld ny afgift -altså samme som hvis du lige importerede den fra udlandet.. ingen forståelse for at der er betalt afgift en gang... IDIOTI....
-
Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.
2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..
Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...
Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. :)
Det har altid været muligt at lægge 2E i alle t3-ere (med den nye type bremser) idet de alle har samme bremser.. det der driller er Skat i forbindelse 20% reglen. og den er der ikke ændret på.. mere end 20 % forøgelse i forhold til hvad bilen er godkendt til, så skal der betales ny... helt ny afgift...
Dvs: ombygningsomkostninge + ny fuld afgift, som godt kunne være 15K, medmindre Skat kigger for meget priser på G&G og Dba
Til gengæld bliver vægtafgiften væsentligt lavere
Du kan være ganske rolig.. Skat kender både GogG, dba og T3nettet... så det er svært at diskutere med dem... og det er fuld ny afgift -altså samme som hvis du lige importerede den fra udlandet.. ingen forståelse for at der er betalt afgift en gang... IDIOTI....
Ja det må man sige... 'kreativ forretningsdrift'.. & høje offentlige udbudspriser i dk øger risikoen for tilsvarende høj afgift..
-
Hvem kontaktede du for at få papirerne fra SMC? Din lokale Volkswagen eller skrev du en mail til en specifik person hos SMC? :)
-
Hvem kan smide de to dokumenter i Biblioteket her på siden?