3. - (Drengerøvs spørgsmålet) Kan en Syncro sænkes ligeså meget som en 2wd, pga. trækakslerne?
DET ER FORBUDT AT SÆNKE EN SYNCRO - HVIS NOGEN SKULLE FINDE PÅ DET, ER DET PÅ EGET ANSVAR!!!
Det er noteret.. :lol: Anses det som helligbrøde? :silly:
Hinze
1. - Hvordan passer motorbeslag osv. ved ombytning fra org. motor til feks. Golf 1.4 / 1.8 motor? Det "nemmeste er måske at ligge en tilsvarende (hk mæssigt) diesel motor i? (Snakker vi Golf 2/3 og Passat 35i/3B?)
1./a - Faldee værdien drastisk hvis der monteres en "uoriginal" motor i?
2. - Da jeg er ude efter en bil der kan sænkes (Man bliver vel aldrig klogere :silly: ) Så derfor må det blive Sika'en jeg satser på.
Så skydedøren falder med garanti ikke af
3. - Det skal den, nemlig...
Erik
Jeg har som sagt ikke rodet med T3'ere før, så derfor er en diesel motor ikke noget jeg lige har liggende - Er disse svære at finde andetsteds?
Haha - det bliver simpelthen en vane at skifte motor?
Er det fordi originale motorer ikke er driftsikre? Ville det være en fordel at ligge en Golf/Passat motor i?
Billeder skal nok komme så snart der holder en T3 i garagen. Løbende opdateringer kommer også, når jeg kommer i krig med den.
Jeg får nok også brug for flere råd og hjælp.
Foreløbig tak for hjælpen !