T3 Fora.. > T3'ens ABC.

Vanagon gode råd?

<< < (2/4) > >>

POLLE955:
Hej igen den ser da sindsyg godt ud ,køb!!!!  motor kan jo skiftes ,hvis man syntes den bruger for meget , men en så fin karrosseri er svær at finde
Hilsen Poul

Hinze:
mon ikke prisen kan bære en lækker motor, synd der ikke er et billede af netop motoren.

Har du spurgt på til billeder, jeg tænker nedefra?

stefanandr:
Jeg har selv importeret min T3 Camper fra Californien og det er utroligt at se at en bil der er 30 år gammel er HELT fabriksny i karossen.
Kig effter rust for eksempel i bunden af sideskabet bagi, hvis der ikke er rust, og heller ikke på undersiden, så burde den være OK.
Motoren er ikke så kraftig og robust som den nye 2.1 MV/DJ motor, du kan læse en masse om Vanagon på www.thesamba.com og blive klogere på forskelle.

Cooper82:
Sideskabet, er det nede i motorrummet i begge sider? Jeg håber også at jeg bliver positivt overrasket når jeg ser den. Jeg tager flyveren i morgen aften til Manchester for at se den. Hvis det bliver thumbs up, ligger jeg nogle flere billeder op af motoren:)
Håber så bare at den kan klare turen hjem til dk

stefanandr:
Nej, det er bunden af klædeskabet i fører siden bagerst. Undersæg svejsningen i siden for rust.
Held og lykke med det.
Stefan

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version