0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er det i øvrigt ikke sandt, at kun meget få biler forlod fabrikken med tilkobleligt firhjulstræk?
Jeg er med på, at der er tre små dioder i panelet over knapperne. Et til hver af spærrene og så et til at indikere tilkoblet firhjulstræk. Jeg har aldrig set billeder af, hvordan fabriksmonteret tilkobling af firhjulstræk ser ud "i panelet". Kun af biler med eftermonteret, og der er knapperne ganske rigtigt de samme, som dem der styrer spærrene. Er det i øvrigt ikke sandt, at kun meget få biler forlod fabrikken med tilkobleligt firhjulstræk?
Jeg må lige stille et spørgsmål om din meget, meget fine doka - sådan en kunne jeg i øvrigt godt tænke mig:På billedet 2012-03-02-022.jpg - det der viser betjeningspanelet til spærrene - er der en grøn ting mellem de to tilkoblingsknapper. Er det en lampe, en indikator for tilkoblet firhjulstræk, eller er det en knap til tilkobleligt firhjulstræk? Det ser meget "fabriks-originalt" ud; og i øvrigt noget jeg ikke har set på andre Syncro'er. Og hvis det er det sidstnævnte, er det vel ret sjældent? Så vidt jeg ved, leveredes der meget få biler fra fabrikken med tilkobleligt firhjulstræk.
Ja, det blev opklaret. Den belysningskontakt ser dog stadig noget fabriksmonteret ud, måske bare solidt professionelt arbejde.Igen: Meget fin Syncro-doka, du har!Lurer selv på både dokaer og allrounder'ere - skal til at have bil igen, efter nogle studieår, her til sensommeren.