Forfatter Emne: nåå, det er sådan den virker!  (Læst 1426 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline dokajønne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.429
    • Vis profil
nåå, det er sådan den virker!
« Dato: 30. Oktober 2011 kl: 07:02:54 »
Den kører bare
mvh
Dokajønne

If it works.....don\'t fix it

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
nåå, det er sådan den virker!
« Svar #1 Dato: 30. Oktober 2011 kl: 08:48:23 »
Den låner jeg lige.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
nåå, det er sådan den virker!
« Svar #2 Dato: 30. Oktober 2011 kl: 23:27:03 »
Mon ikke det ku` passe på den her:

http://www.veteranposten.dk/visAnn.asp?Id=71318

(Der skal vist noget mønt til..... )

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
nåå, det er sådan den virker!
« Svar #3 Dato: 31. Oktober 2011 kl: 07:41:31 »
Åh hvor er den fin den bil - jeg savler!!!

Jeg har selv en stor svaghed for Citroen SM;
http://gallery.me.com/cfzurn#100037

Kan stadig sparke migselv over skinnebenet over at jeg ikke købe Darios gamle SM for 80K da han solgte den i 1997 for at få plads til flere Porscher i garagen. Det var et tilbud af rang - det vidste jeg bare ikke dengang..... Der syntes jeg at 80K var mange penge, og hvor skulle den stå og hvad gik den mon på literen og mon ikke den ville ruste...........

Motoren er en Maserati V8 der er skåret ned til V6 - og vender om. Dvs at knastkæden sier ind mod brandvæggen, og aldrig bliver strammet - med motorhavari til følge. Tror at motoren skal ud for at knastkædestrammeren kan justeres.....

P.s. jeg kan se at han ikke solgte den alligevel - klogt træk:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article269220.ece
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
nåå, det er sådan den virker!
« Svar #4 Dato: 31. Oktober 2011 kl: 19:38:39 »
Min svoger arbejdede engang for en gut, der havde noget Citroen med en hysterisk Maserati maskine. Når den ikke kunne starte - og det var vist ret tit - skulle den på fejeblad tværs over Sjælland og på specialværksted. Det var dyrt - ingen tvivl om det, men der var da noget prestige over, at have sådan en holdende. ( Men måske knapt så meget prestige over, at måtte benytte en udslidt og godt bedaget firmabil, når dyret ikke lige ville )  :lol: