Forfatter Emne: Lidt \"VW\" Pc Sjov.  (Læst 1258 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Lidt \"VW\" Pc Sjov.
« Dato: 05. August 2012 kl: 00:09:22 »
Som en del af min genartion, så går jeg meget op i det med Computere, og da jeg købte et "nyt" (brugt) kabinet som jeg ville flytte mit Hardware over i, så jeg jeg manglede et gitter til et hul i siden hvor der var plads til en 80mm blæser, og da jeg ikke ville ha en blæser til at side der (der sidder fire 80mm foran, og to bagi) manglede jeg lidt noget pynt til at dække over hullet, od da jeg på mit gamle Kabinet havde haft VW logo'et fra den forlængst skrottede 79'er T3'er mine forældre havde, til at sidde, var det da meget naturligt at flytte det over på det "nye" og jeg synes faktisk det passer rimelig godt ind, eller hva synes i? ;)
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Lidt \"VW\" Pc Sjov.
« Svar #1 Dato: 05. August 2012 kl: 08:05:12 »
Det er jo nærmest bygget til at sidde på en PC; mon Ferdinand havde de tanker den 28. maj 1937  8)

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Lidt \"VW\" Pc Sjov.
« Svar #2 Dato: 05. August 2012 kl: 20:47:18 »
Det er der vist desværre ikke nogen der kan fortælle os ;) Men det ku da være fedt hvis han havde 8)
Men har faktisk tænkt på om jeg kunne finde et originalt Wolfsburg logo fra en bobbel til at montere på front panelet, da det er lidt kedeligt, meen dem kommer man nok ikke billigt og nemt til ;) Men jeg finder nok på noget til fronten :)
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)