T3 Fora.. > Syncro Fora

blæser

(1/2) > >>

verner:
det kan du vel godt, men hva effekt det har ved jeg ik, jeg tror at den skal være voldsom stor hvis du vil have fartvinds-effekt! har du set dem de bruger til biler på rullefelt? tror sku ik den kan være i motorrummet :?
men ideen var nu god nok :)

PARKHAVE:
Kommunalt ansatte og håndværkere i mesters bil, er også meget vidt fra de fleste private bilister. :lol:
En af grundene til at de ikke kan holde er rigtig mange timer i tomgang, mens folkene varmer sig og holder pause i bilen.
Eller prøv at holde trit med et sjak jyske håndværkere på vej hjem fra 4 dages arbejde i københavn - der er kun 1 stilling og det er Vollgas :lol:
Det er jo ligemeget med bilen, virker den ikke må mester jo bare komme med en anden :roll:

Mølle:
har du elektrisk blæser på turboen. Ellers kunne det da være en start.

Mølle:

--- Citat fra: "hanspeter" ---nej det har jeg ikke men jeg ved ikke det er nok bare noget pjat det er nemlig min kone der kører i den til daglig og det med fart ja kvinder men det ku ad værer sjov og prøve :lol:  det gør jeg sku  jeg ville tage en køle ventilator og føleren fra den den ville jeg monterer nede på motoren et sted så skulle det jo kører automatisk jeg er en lille fusker ha ha
--- Afslutning på citat ---


Nogle TD motorer er født med den nævnte køler originalt. Den blæser ned på westgatens køleribber. Du kan altså være heldig at findet noget der er plug and play.

Jesper:
Jeg tror det mest effektive vil være at køre med nedrullede vinduer og så fjerne motorklappen - med andre ord - der skal super meget luft uden på din vand og oliekølede motor for at få temperaturen ned.


Når det er sagt er der flere der taler for at fjerne bundpladen (hvem kører med den) da det giver en smule, men i sidste ende er det jo nok mest fordi det er nemt at komme til motoren...

Jesper

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version