T3 Fora.. > Syncro Fora

Om at sænke en syncro...

(1/2) > >>

kaizer:
... og om hvordan man får den hævet igen.

- Ganske smart når småfolk eller gangbesværede svigermødre skal ombord, men ikke så smart når man skal vente i to timer på en falckvogn i regn og kuling for at komme videre!

Herr Jensen måtte jo aftenen forinden, desværre opgive optrækningen af min syncro, pga af de sænkede fiskekvoter og deraf følgende spredning af net på marker og enge! :wink: (læs tråden: "rednings aktion") Men en otte tons monster truck af en falckbil glimrede idag ved at trække min bil op af sølet, som var den et stykke tabt tyggegummipapir i en vandpyt.

Man! jeg må ha mig sådan et spil!  :shock:

Nåmen, alt endte lykkeligt, trods den lange ventetid. Nu skal der blot spules ca en kubikmeter mudder af undervognen.

Her følger en lille billedserie af en januardag på stejlepladsen:

opelhaj:
spil og jordanker.... så sku du være udover de der småproblemer ;0)

kaizer:

--- Citér ---spil og jordanker.... så sku du være udover de der småproblemer
--- Afslutning på citat ---


Ja, præcis! Er der evt nogen der har sådan noget liggende på hylden? Jeg kunne godt være bange for en dag at komme til at ende i sølet igen - det var jo egentlig ganske sjovt :wink: [/quote]

opelhaj:
tjek li størrelsen på jordankre ud? hehe de er store og grove  :D men jordanker  og en rulleblok så der kommer noget udveksling på spillet så kan du hejse bussen lodret op ;0) du må da en tur herover til sommer til hedeager ved skave 8)

wilson:
Jordankeret laver du da bare i noget vinkeljern der skydes ind i rammen i stedet for kofangeren - ankrene sænkes i jorden med 2 x hydraulik cylindre / dobbelt virkende så de kan hæves igen  :idea:
Selve ankrene er et par solide spader i forlængelse af firkantprofil der kører inde i en anden firkantprofil.

(læs at det tager lang tid og er ikke bare lige)

Eller brug en fast genstand så som et træ eller evt en anden bil dette virker dog kun hvis den kan stå fast !!! der kommer jordankeret til sin ret.

Er det helt a h til kan man selv lave et jordanker med pæle i 3-2-1 formation eller en død mand (pæl på tværs gravet et stykke ned i jorden


Spillet er evt her:
http://www.e-pages.dk/plindberg/58/

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version