T3 Fora.. > Syncro Fora

S: REPRO Westfalia typeskilt anh.træk 2,5 t Syncro

<< < (2/3) > >>

Holger:
Hvad svarer en "D Wert "på 11,8 til i kg?

Fynboen:
 Tror ikke den kan omsættes til kg. D værdi er en der siger noget om den styrke en tilkobling skal have. Hvis en forvogn har en totalvægt på 10T og påhængsvognen 12T, så skal tilkoblingen mv. have X i D værdi.

Hilsen Fynboen.

Erik:
http://www.bluejens.de/download/syncro-ahk.pdf

og så en lille opfordring til ikke at blive for kreative med denne typeplade.. huske at synsmænd også kan gå på nettet... og denne plade på et forkert anh.træk leder tankerne over på nogle kedelige paragraffer i straffeloven...

Holger:
Nå ja, spørgsmålet var måske ikke stillet helt fyldestgørende men sagen er den: Min 16" er godkendt til at trække 2500 kg. På det træk står D Wert  12,7. På et andet træk jeg er ved at montere står der D Wert 11,8 og så tænkte jeg om det kunne godkendes til 2000 kg.

Erik:

--- Citat fra: Holger efter 05. Marts 2018 kl: 20:51:03 ---Nå ja, spørgsmålet var måske ikke stillet helt fyldestgørende men sagen er den: Min 16" er godkendt til at trække 2500 kg. På det træk står D Wert  12,7. På et andet træk jeg er ved at montere står der D Wert 11,8 og så tænkte jeg om det kunne godkendes til 2000 kg.

--- Afslutning på citat ---

Hvis du kigger på den side jeg linker til, så må svaret næsten være ja... men det bedste er vel og google trækkets typebetegnelse og så finde databladet på det...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version