0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja min slavecylinder er bygyndt at nasse væske ved "stangen"/stemplet som kommer ud af cylinderen, der står lidt væske i gummimancheten, påfyldningbeholderen er sunket lidt. Det indtil videre "kun" periodisk, men vil gerne have styr på det! den kobler fint ud og kan holde tryk i lyskurver osv.Men der et rep sæt hos howdi, kan det anbefales eller er det bedre/hurtigere at skifte til en ny?
Citat fra: "Hawaiibussen"Ja min slavecylinder er bygyndt at nasse væske ved "stangen"/stemplet som kommer ud af cylinderen, der står lidt væske i gummimancheten, påfyldningbeholderen er sunket lidt. Det indtil videre "kun" periodisk, men vil gerne have styr på det! den kobler fint ud og kan holde tryk i lyskurver osv.Men der et rep sæt hos howdi, kan det anbefales eller er det bedre/hurtigere at skifte til en ny?hvordan holder man egentligt tryk i en lyskurve? Måske kan det forklare de bøjede pæle, som man nogen gange ser i vejkryds. Og mig, som troede, at de var blevet påkørt. Nu viser det sig måske at de blot er punkterede eller har fået fejl på ventilen???Og jeg har måske også noget brugt liggende.
Citat fra: "Mølle"Citat fra: "Hawaiibussen"Ja min slavecylinder er bygyndt at nasse væske ved "stangen"/stemplet som kommer ud af cylinderen, der står lidt væske i gummimancheten, påfyldningbeholderen er sunket lidt. Det indtil videre "kun" periodisk, men vil gerne have styr på det! den kobler fint ud og kan holde tryk i lyskurver osv.Men der et rep sæt hos howdi, kan det anbefales eller er det bedre/hurtigere at skifte til en ny?hvordan holder man egentligt tryk i en lyskurve? Måske kan det forklare de bøjede pæle, som man nogen gange ser i vejkryds. Og mig, som troede, at de var blevet påkørt. Nu viser det sig måske at de blot er punkterede eller har fået fejl på ventilen???Og jeg har måske også noget brugt liggende.den begynder ikké at køre når jeg har koblingen trådt i bund ved en lyskurve.........capice... :?:
Og hvis du er lidt pertentlig, så køber du Biltemas lille bremsecylinderhoner, adskiller og affedter cylinderen, honer til du har perfekt overflade - også ved kraven, monterer de nye pakninger og så har du noget, der matcher en ny.