0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tak for svar Jønne, det vil jeg prøve at arbejde med Ikke at jeg tror at "Guldklumps motoren" skal skiftes nu, men det er jo klart, at når den skal være en daily driver, og "terræn skæggert" skal muligheder sonderes (jeg er ombord hos en der hedder Bernd Jaeger i Tyskland som har nogle bud/løsninger).Når det er sagt, skal jeg jo lige lære den at kende, for jeg har jo slet ikke set den endnu :cheer: , endsige rørt ved den.Bedste hilsnerBent
Hold nu op med at slå de kære JXere ihjel før de dør af sig selv. Der skal så lidt til for at en JX er holdbar. Mvh Jønne Ukendt
Jeg kører dagligt i guldklumpen, (Også markkørsel og den har ingen varme problemer) Pumpen/dyser/gløderør/trandrem/strammerhjul alt er ok.Og den kører rigtigt godt det ville værer synd og skifte en så god motor
Hej Hinze.Det synes jeg lyder meget spændende! Jeg er kraftigt begyndt at overveje et tilsvarende setup i min syncro. Kommer der en byggetråd eller kan man købe sig til nogen informationer ang. ombygningen?Mattias
Det lyder rigtig spændende, hva med pumpen og speeder mekanisk eller elektronisk styring ?
Citat fra: "chewie" post=96727Hej Hinze.Det synes jeg lyder meget spændende! Jeg er kraftigt begyndt at overveje et tilsvarende setup i min syncro. Kommer der en byggetråd eller kan man købe sig til nogen informationer ang. ombygningen?MattiasTror såmænd ikke det koster noget at kikke her i tråden. Den vist sådan nogenlunde færdig bygget. Jeg har i hvert fald prøvekørt den i en T3.