Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - a.jespersen

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 23. August 2010 kl: 20:56:48 »
hej kristin . tør du godt det ,har du tid til at lave din om nu .damen er jo noget der sparker,men ok jeg hjælper gerne med ledninger.hvis du tør.det er jo en ny verden. :P  :P  :P mvh.a.jespersen

47
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 23. August 2010 kl: 20:11:40 »
hej kristian. jeg tror vi har fundet ud af noget med en masse hvisser .dsv.men jeg tror nu selv på det nu. det andet tar vi når du møder damen.mvh.a.jespersen

48
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 22. August 2010 kl: 10:50:41 »
hej hinze.ja der er lavet et stykke oval rør der er skåret i vinkel med to flanger. mvh a.jespersen

49
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 22. August 2010 kl: 10:44:05 »
hej dokajønne.jeg ved ikke om det kun er det,men det er sådan min kører.mvha.jespersen

50
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 21. August 2010 kl: 19:43:25 »
hej martin.og mange tak,men din er jo også lavet 100% og jeg glæder mig stadig til den dag jeg får den at se og høre . mvh allan jespersen

51
R4i Fora / I håb om tilgivelse...
« Dato: 21. August 2010 kl: 18:25:00 »
hej jens jakob. det med 80 passer meget godt ,min slår fra ved 105 i 3 gear mvh a.jespersen ps. med 3h gearkasse

52
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 21. August 2010 kl: 17:10:36 »
hej hinze.og mange tak.mvh allan jespersen

53
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 21. August 2010 kl: 16:09:01 »
hej doajønne.nu har jeg kun set billeder af jens jakobs motor, men der er flere ting der måske har en betydning.jeg har fuld vand temp på min indsugnings mandifold og min har ingen cat.men det er sådan at hvis jeg kører efter den lastbil der kører hurtigst viser mit spedo 85. og ja vores motorer er ens.menjeg har brugt meget tid på at lave min,og tid på at tænke alt igenemmen og lave det som det er i en golf. jeg kan kun sige det er en pisse fin motor. mvh allan jespersen

54
R4i Fora / I håb om tilgivelse...
« Dato: 21. August 2010 kl: 15:50:26 »
hej uffe.den jeg har brugt er fra biltema og til en volvo.tryk spids er lavet om mvh a.jespersen

55
Din bil... / Gnaske. Nu med ABS motor.
« Dato: 21. August 2010 kl: 13:15:27 »
Nu er gnaske synet og uden anmærkninger (dejligt). Nu med ABS motor og uden cat. Det er ca. 6 uger siden og 5000 km. på bagen nu. ABS sammen med 3H gearkasse er et godt setup. Da motoren er meget moment stærk, kan den gå ned at køre 40 km/t. i 5. gear og det er bare at gi´ gas og vi kører igen. Men hvis vi havde meget motorvejskørsel ville jeg nok lave 5. gearet om, da den godt kan trække det. Det er nu en meget lydløs bil, og det eneste det larmer nu er alt det løse og det der ikke er spændt ordentligt fast. Her i ferien har vi haft meget hygge kørsel på landeveje og små veje, og vi har kørt 14 km/l. Vi har haft en tankfuld hvor vi har kørt 12,5 km/l. Det er en rigtig fin motor til en rigtig fin bil  :P  :P  :P  :P  :P  :P

56
Generelt / Så lykkedes det..!
« Dato: 13. Marts 2010 kl: 21:39:06 »
tillykke med den,det er dejligt at se der stadig kan findes så fin en t3er

57
Generelt / Nedvejning af caravelle/multivan
« Dato: 10. Marts 2010 kl: 15:49:08 »
hej john . tillykke med det.mvh a.jespersen

58
Diverse / Procedure for tilkøring af motor i Sydamerika
« Dato: 10. Marts 2010 kl: 15:47:41 »
et hej til mary,det er dejligt at høre motoren køre som den skal og god tur mvh. a.jespersen

59
Diverse / Billig Sikaflex-221
« Dato: 02. Marts 2010 kl: 20:11:28 »
VED I HVAD I VIL MED 24 STK.DET HAR MEGET BEGRENSET LEVE TID,HVIS DE ER PÅ 100ML. ER DER TIL MANGE T3ER.DET ER RIGTIG GODT TIL SILING AF SVEJSNINGER,MEN MED 24 STK ER DET NOK KLOGEST AT KØBE EN NY BIL.A.JESPERSEN

60
Diverse / Billig Sikaflex-221
« Dato: 28. Februar 2010 kl: 18:36:20 »
hej igen.var lige nede for at lave et tjek dem jeg køber er på 300ml.det er nok til en hel t3er

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8