Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Holger

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50
706
Din bil... / SoLow og Brumbussen.
« Dato: 01. Juli 2010 kl: 16:51:07 »
Yes....Sub det rykker. Ser vi den på Rømø?

Mvh. Holger.

707
Diverse / tysk un1 gearkasse side
« Dato: 24. Juni 2010 kl: 16:06:43 »
Tak for hjælpen.

Mvh. Holger.

708
Diverse / tysk un1 gearkasse side
« Dato: 23. Juni 2010 kl: 17:19:15 »
Betegnelsen "UN 1", er den hugget ind i gearkassen ligesom på vores T3ére? Hvis jeg spørger hos den lokale hugger, som også søger hos kolleger rundt i landet, ligner de et stort spørgsmålstegn.
Hvis man søger på nettet hedder de VF8J...... eller NG3........

Mvh. Holger.

709
Generelt / vangon parts for sale
« Dato: 19. Juni 2010 kl: 17:45:50 »
Hvor meget er egentlig stadig til salg? Pop op tag????

Mvh. Holger

710
Generelt / vangon parts for sale
« Dato: 16. Juni 2010 kl: 17:59:41 »
Er der billeder af poptag?

Mvh Holger

711
Din bil... / Jensba
« Dato: 12. Maj 2010 kl: 17:34:05 »
Er der nogen af jer der har adresser på huggere i Sverige? Jeg har planer om at ta´en tur den vej over. Jeg vil besøge Tristar.com i Helsingborg.

Mvh Holger.

712
Din bil... / Jensba
« Dato: 26. April 2010 kl: 20:35:15 »
Mangler hjælp: I en syncro er motoren placeret lavere end normalt. Er der nogen der kan fortælle mig hvor motorophænget er anderledes på syncro benzin? ( i forhold til ikke syncro) Min bil har altid rystet (rumlet) meget. Det er måske fordi vinklen på det bagerste kardanled er alt for stor?

713
Din bil... / Jensba
« Dato: 11. April 2010 kl: 18:52:27 »
Er der nogen der har et ledningsdiagram til en -88 benzin?

714
Din bil... / Jensba
« Dato: 10. April 2010 kl: 22:05:32 »
Siden sidst er der lavet: Ny hydraulikventil til knastakseljustering, udstødningsmanifold planslebet, kat og lyddæmper (så vi kan undgå den frygtelige larm fra videoen) med temperaturføler, iltsensor og lambdasonde.
Som sædvanlig blev jeg dog ikke helt færdig. Smeden havde allerede lukket her lørdag kl. 9  :) så jeg kunne ikke få fat idet jern jeg skulle bruge.
Mangler stadig bov og ledninger.

715
Din bil... / Jensba
« Dato: 09. April 2010 kl: 22:31:55 »
Ja-men det er da bare at gå igang!!!!!!

716
Din bil... / Jensba
« Dato: 06. April 2010 kl: 23:12:48 »
Jo Verner jeg er helt enig med dig. En terrænbil burde have en langsomtgående diesel (hvilket også var min oprindelige ide´). Men nu da  mit dieselprojekt gik istå og denne motor var lige der for næsen af mig. Man bliver jo da heller ikke dummere af at afprøve forskellige ting eller hvad?

Solow: Skal jeg så have en på 800 celler eller hvordan?

Hinze: Nej jeg prøver ikke på lige lange rør, mere bare store nok. Det oprindelige sub udstødnigsrør har heller ikke lige lange rør. (se billede)
 Jeg kan godt forstå hvis i er forvirrede, nu da jeg har flere projekter igang samtidigt. Denne er en 2,0 turbo og intercooler. Jeg har valgt en anden ic da den oprindelige ikke kunne være på sin originale plads (fastspændt på motoren). Jeg har valgt en luft/vand da jeg ikke regner med at have luft nok nu da den ligger bagi.

717
Din bil... / Jensba
« Dato: 06. April 2010 kl: 23:06:07 »
Test

718
Din bil... / Jensba
« Dato: 06. April 2010 kl: 21:51:06 »
Ja, udstødning synes jeg er temmelig svær at lave. Min er lavet af rustfrit stål, men det slår sig meget når man svejser i det. Men når man ingen erfaring har må man jo lære det på den hårde måde. Det ender nok med at alle mine manifolds skal planslibes for at få dem tætte.
Solow havde du planlagt at bruge de støbte manifolds rjes har? Hvor køber man en cat som den du har og hvordan beregner man størrelsen?

719
Din bil... / Jensba
« Dato: 06. April 2010 kl: 21:06:21 »
Intercooler:

720
Din bil... / Jensba
« Dato: 06. April 2010 kl: 21:03:36 »
Udstødning:(husk det er kun halvfærdigt(svejsninger))

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50