Forfatter Emne: ***star stickers  (Læst 1501 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads-kaa

  • Gæst
***star stickers
« Dato: 09. Oktober 2007 kl: 16:45:21 »
Jeg skal have sat mærker på Bluestaren igen, og derfor skal jeg bruge nogle mål, hvis der er en som kan være behjælpelig ville jeg virkelig sætte pris på det! Det nemmeste er vel fra fugen og ind, samt fra underkanten af pladen og op.

PFHT

/Mads

Bo

  • Gæst
***star stickers
« Svar #1 Dato: 09. Oktober 2007 kl: 17:29:15 »
Har jeg forstået det sådan at du har mærkerne, men ikke ved præcist hvor de skal sidde :?:  :oops:  (Er måske lidt tungnem, men skyder pt. skylden på for lidt søvn før under og efter træffet i hannover)

Hvis de sidder samme sted som syncromærket, skal jeg da gerne gå ud og måle lidt for dig :?:  :D

Mads-kaa

  • Gæst
***star stickers
« Svar #2 Dato: 09. Oktober 2007 kl: 18:06:39 »
Citat fra: "Bo"
Har jeg forstået det sådan at du har mærkerne, men ikke ved præcist hvor de skal sidde :?:  :oops:  (Er måske lidt tungnem, men skyder pt. skylden på for lidt søvn før under og efter træffet i hannover)


Søvn eller ej, så har du vel set at der er kastet en byge maling på min bil? derfor er der pt. intet bluestar mærke på fronten, så ja, jeg har mærkerne, men ved ikke hvor de skal sidde!
Jeg ved heller ikke om de sidder samme sted som syncro mærker, men mon ikke det er næsten det samme???

/Mads

Bo

  • Gæst
***star stickers
« Svar #3 Dato: 09. Oktober 2007 kl: 19:37:09 »
Fra den lodrette fuge og ind = 5 cm.
Fra den profilkant der er under forruden og ned = 8,5 cm.

Det med underkanten og op var lidt svært da jeg ikke lige kunne finde konens målebånd, og måtte bruge en tommestok.

Håber du kan bruge målene :?:

Mads-kaa

  • Gæst
***star stickers
« Svar #4 Dato: 09. Oktober 2007 kl: 20:41:25 »
Jeg prøver at se på det i morgen(måske)!

Tak for hjælpen.

/Mads