0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis du kører med stor intercooler og oliekøler, så er 0,9-1,1bar da også meget konservativt sat. Smæk den op på 1,5-1,6Bar Og se den tage fra for ulejligheden.
Citat fra: "verner"går udfra at fmic er = FrontMonteretInterCooler!? IK :wink: Jo orkede ikke lige at skrive det:P
går udfra at fmic er = FrontMonteretInterCooler!? IK :wink:
Citat fra: "Bettemads"Citat fra: "verner"går udfra at fmic er = FrontMonteretInterCooler!? IK :wink: Jo orkede ikke lige at skrive det:PEr der ikke utroligt megen turbotøven?? Eller er det en vandkølet, så luften forbliver bagi og det kun er vandet der cirkuleres ud foran??
der er en golf II 1,6td i V-MAX nr.103den har 123HK og 235Nmder står ikke så mange detaljer om motoren, men den har bla. dyser fra en 1,9 tdi, større turbo, ny dieselpumpe og nyt topstykke.(hmm det har halvdelen af alle 1,6td vel :wink: )