Forfatter Emne: Bremseskiver, rust, afdrejning, udskiftning  (Læst 2844 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
Bremseskiver, rust, afdrejning, udskiftning
« Dato: 21. Juli 2008 kl: 09:19:11 »
det er altid et spørgsmål om pris og hvormeget der skal drejes af bremseskiven der afgør om det kan betal sig, jeg tror godt du kan spare lidt på at få dem drejet af, men du skal også tænke på hvor langt du kan køre på det der er tilbage efter en afdrejning, rusten kan godt side dybt, og skal der drejes 2mm af, ja så er du bedre tjent med et sæt nye skiver.
det var den konklusion jeg er nået til med mine egne skiver, da der er nogle rustpletter på skiven.
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D