Forfatter Emne: Operation makeover  (Læst 10724 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #15 Dato: 20. Oktober 2008 kl: 22:02:52 »
Hej Morten!

Så er der smidt en mail til dig.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Operation makeover
« Svar #16 Dato: 21. Oktober 2008 kl: 21:50:18 »
Kan nun findes her:

http://wiki.t3nettet.dk/diverse/T3_tegning.zip

Er også lagt ind som link på Wiki'en...

Kan desværre ikke tilføje til biblioteket som det ser ud lige nu...
Knapperne er lavet i Flash, jeg har aldrig rodet med Flash og har heller ikke programmel til det...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #17 Dato: 23. November 2008 kl: 23:48:26 »
Så er jeg nået et skridt videre.

Kæmpe arbejde når man først er gået i gang. F... hvor var der mange småbuler, og jo mere man spartler og sliber, og jo mere den ligner en forvokset leopard, jo sværere bliver det at se om man har fået det hele med.

Så der er gået rigtig mange timer, men i morgen skal den til lakkering, og jeg fik det til en ok pris. 6.500,- (to-farvet) mod at jeg selv havde gjort alt forabejdet.

Så nu er den spartlet, slebet, sandspartlet og grundmalet. Glæder mig sindssygt til at se den færdig.

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #18 Dato: 23. November 2008 kl: 23:53:36 »
og så lidt fra i dag...

hmmm serveren driller lidt, så den stener når jeg prøver at lægge mere end et billede op ad gangen, så det må blive drypvis.

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #19 Dato: 23. November 2008 kl: 23:54:16 »
mere

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #20 Dato: 23. November 2008 kl: 23:56:16 »
et til

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #21 Dato: 23. November 2008 kl: 23:58:52 »
og så lige et lille spørgsmål:

I døren jeg fik fra Tony er der tre små huller nede i højre hjørne. Hvad er de til?

Har der siddet en beskyttelsesplade?

PARKHAVE

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #22 Dato: 24. November 2008 kl: 05:37:27 »
Ser godt ud: alt dit arbejde. 8)
Hullerne er der fordi det er en dør fra en bus/taxi der har trinbræt ved skydedøren mig bekendt.
Der sidder et trekantbeslag der fører trinbræt ud hhv. ind når døren åbnes og lukkes.

Offline Rate

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 23
    • Vis profil
Operation makeover
« Svar #23 Dato: 24. November 2008 kl: 22:20:19 »
Ja det er en sej process og støv alle vegne - har du adgang til lave forarbejdet indendørs hos maleren ? og hvormeget af forarbejdet har du selv lavet ?

Morten
__________________
Morten
89\' Caravelle 2,1L

Mads-kaa

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #24 Dato: 24. November 2008 kl: 22:23:52 »
Citat fra: "PARKHAVE"
Ser godt ud: alt dit arbejde. 8)
Hullerne er der fordi det er en dør fra en bus/taxi der har trinbræt ved skydedøren mig bekendt.
Der sidder et trekantbeslag der fører trinbræt ud hhv. ind når døren åbnes og lukkes.


Du husker helt rigtigt.

/Mads

PARKHAVE

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #25 Dato: 24. November 2008 kl: 22:59:16 »
Citat fra: "Mads-kaa"
Du husker helt rigtigt./Mads


Det var sgu' da rart, så er jeg ikke blevet civilbetjent endnu

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #26 Dato: 24. November 2008 kl: 23:12:16 »
Citat fra: "Rate"
Ja det er en sej process og støv alle vegne - har du adgang til lave forarbejdet indendørs hos maleren ? og hvormeget af forarbejdet har du selv lavet ?

Morten



Gik udendørs det meste af efterårsferien, som det fremgår tidligere i tråden, og så har jeg de sidste par uger fået lov at låne en lift og lidt plads hos en af mine gamle venner som også er min mekaniker.

Hans bror er pladesmed, og vi to har så gået og slebet, spartlet og rettet buler sammen til den store guldmedalje. På værkstedet går der en fyr som oprindelig er uddannet autolakkerer, og han hjalp så med at sandspartle og grundmale.

Derefter gik jeg så og håndsleb hele bilen igen med hhv sandpapir 250 og 500.

Det er vildt hvor mange kanter og buk, der er på den bil.

Håber at den bliver klar til afhentning hos maleren i morgen, og så går der jo nok også en del timer med at få sat alle løsdelene på igen.

Offline WBX Manden

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.746
    • Vis profil
Operation makeover
« Svar #27 Dato: 25. November 2008 kl: 11:34:26 »
Citat fra: "adman"

Hans bror er pladesmed, og vi to har så gået og slebet, spartlet og rettet buler sammen til den store guldmedalje. På værkstedet går der en fyr som oprindelig er uddannet autolakkerer, og han hjalp så med at sandspartle og grundmale.


Det er forhåbentlig ikke sandspartel du har brugt  :lol:

Kører bilen igen ?
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

adman

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #28 Dato: 25. November 2008 kl: 14:12:36 »
Ja, ja Rasmus, bare udstil min manglende viden  :oops:

Hvad hedder det så? Sandslibning? Det var noget med sand, før man kom grunder på. Jeg var jo ikke med til den del af det, så det var bare hvad min tågede hjerne nåede at opfatte af den ordstrøm, der kom fra den flinke hjælper.

Om bilen kører? Den kunne lige tøffe op og ned af liften og over til maleren. Topstykket bliver skiftet, når den kommer tilbage. Det har desværre trukket ud, og det er frustrerende, men han har haft travlt, og jeg kommer hele tiden bag i køen.

Har ellers tilbudt at jeg gerne ville betale for operationen, men det synes han åbenbart ikke at jeg skal. Og så må man finde sig i lidt ventetid.  :wink:

Men jeg håber at det hele er i orden på fredag, for der skulle jeg meget gerne til Sverige i den.

Bo

  • Gæst
Operation makeover
« Svar #29 Dato: 25. November 2008 kl: 15:23:40 »
Så husk lige billeder inden du drøner østpå. Vi kan da ikke vente helt til du kommer retur med at se den færdig  :D  :D  :D