Forfatter Emne: Bio 50%  (Læst 9192 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #15 Dato: 28. September 2006 kl: 00:32:12 »
Køb en fast top, og skift til bosch type filtre, pris ca. 50 kr.
Mvh. Casper

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Bio 50%
« Svar #16 Dato: 28. September 2006 kl: 08:53:31 »
Hov! Fast top på dieselfilteret? Det lyder smart! Hvor har du fundet sånen henne?
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline DT63

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 356
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #17 Dato: 28. September 2006 kl: 09:23:54 »
Du finder en fast filter konsol på en gammel Golf eller Passat -T3
Nu med Bøjlespejle
1Z 1.9 mTDI
Gammel Milli bil Årg 89

3 Stk T3 Til Dele

Jan Påske
Fjerritslev Danmark
Mail:paaske@get2net.dk
MSN:jan.paaske@hotmail.com
Tlf.+45 40282746

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #18 Dato: 28. September 2006 kl: 10:03:09 »
ellers tag et kig på monopoel.de
Mvh. Casper

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Bio 50%
« Svar #19 Dato: 28. September 2006 kl: 10:52:31 »
Knaldgodt drenge! Det er lige min stil..

Er der nogen funktionsforskel på filtrene? kapacitet evt.? Man skal jo til at køre på PPO (pure plant oil)

Jeg vil strakts forbi huggeren.. skal alligevel ha en del til "Iggy" (Lada 1500 Van)

Skruer man den bare fast i karossen eller? Nogen der har et illustrativt billede?
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline DT63

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 356
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #20 Dato: 28. September 2006 kl: 12:11:57 »
Du kan se det inde under Jarls indlæg om raps kørsel

http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?t=299&sid=63872710f2212973b2506dcb217a0881
Nu med Bøjlespejle
1Z 1.9 mTDI
Gammel Milli bil Årg 89

3 Stk T3 Til Dele

Jan Påske
Fjerritslev Danmark
Mail:paaske@get2net.dk
MSN:jan.paaske@hotmail.com
Tlf.+45 40282746

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Bio 50%
« Svar #21 Dato: 28. September 2006 kl: 14:02:36 »
Ah... tak Jan!   :idea:  :idea:  DÆMRE  :idea:  :idea:

Sikke en gang LEGO..  Jeg går ud fra at det er en dårlig ide at montere det sidelæns, så det skal ret højt op for at man kan skifte filter nemt.. Hmm..

ENDNU en opgave tilføjet "Projekt Grünehild"..
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline DT63

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 356
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #22 Dato: 28. September 2006 kl: 17:04:19 »
Er der nogle som ved om dysserene er de samme i 1.6 d -1.6TD
Nu med Bøjlespejle
1Z 1.9 mTDI
Gammel Milli bil Årg 89

3 Stk T3 Til Dele

Jan Påske
Fjerritslev Danmark
Mail:paaske@get2net.dk
MSN:jan.paaske@hotmail.com
Tlf.+45 40282746

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #23 Dato: 28. September 2006 kl: 17:44:55 »
Det er de, men de er justeret til forskellige tryk. D = 130 bar, TD= 155 bar. Det står også uden på holderen. Man kan sagtens bytte rundt - så skal der bare lægges andre shims i, så abningstrykket kommer til at passe.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline DT63

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 356
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #24 Dato: 28. September 2006 kl: 19:23:35 »
Tak for svaret  Det er fordi jeg har en Passat motor uden turbo
som jeg vil have dysserene stillet op i tryk så de kan bruges til raps
var det ikke 205 Bars tryk
Nu med Bøjlespejle
1Z 1.9 mTDI
Gammel Milli bil Årg 89

3 Stk T3 Til Dele

Jan Påske
Fjerritslev Danmark
Mail:paaske@get2net.dk
MSN:jan.paaske@hotmail.com
Tlf.+45 40282746

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Bio 50%
« Svar #25 Dato: 28. September 2006 kl: 19:48:25 »
Jo, 210 har jeg i lige nu, og det virker rigtig fint, men det er 294'er dyser - altså forstråledyser. Det skulle du nu overveje, hvis du alligevel skal til at pille ved det. De kører hammergodt. 297'ere er også fine.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!