0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Skal lige siges at jeg har været ude og søge for at se om der var noget omkring de fejl jeg har opdaget på T3,er :cry: Den drypper i venstre side og jeg troede på at det var måske ventildækselpakningen eller overløbsrørs slangerne det er det også men så tag jeg lige et billede af denne her og kan se at den også er utæt er det noget i kan sige hvad der skal gøres her :?: :?: Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.Og lige et 3 billede af røgen. Kan den minskes ved at skifte luftfilteret som jeg kan se hvordan man gør i en tråd skrevet af Jarl. Med venlig hilsen Frank
Citat fra: "Frank Binau"Hej Skal lige siges at jeg har været ude og søge for at se om der var noget omkring de fejl jeg har opdaget på T3,er :cry: Den drypper i venstre side og jeg troede på at det var måske ventildækselpakningen eller overløbsrørs slangerne det er det også men så tag jeg lige et billede af denne her og kan se at den også er utæt er det noget i kan sige hvad der skal gøres her :?: :?: Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen. Det må jo være en slags pumpe der hjælper vandet rundt :?: Men skal den ikke kun kører når der er tæning på eller :?: Og lige et 3 billede af røgen. Kan den minskes ved at skifte luftfilteret som jeg kan se hvordan man gør i en tråd skrevet af Jarl. Med venlig hilsen Frank
Hej Skal lige siges at jeg har været ude og søge for at se om der var noget omkring de fejl jeg har opdaget på T3,er :cry: Den drypper i venstre side og jeg troede på at det var måske ventildækselpakningen eller overløbsrørs slangerne det er det også men så tag jeg lige et billede af denne her og kan se at den også er utæt er det noget i kan sige hvad der skal gøres her :?: :?: Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen. Det må jo være en slags pumpe der hjælper vandet rundt :?: Men skal den ikke kun kører når der er tæning på eller :?: Og lige et 3 billede af røgen. Kan den minskes ved at skifte luftfilteret som jeg kan se hvordan man gør i en tråd skrevet af Jarl. Med venlig hilsen Frank
Billede to er en zuzatswasserpumpe. Den kører kølevand gennem topstykket når motoren stoppes. Brug søgefunktionen på forsiden, der er en masse om det.Kurt
Hmm synes der er forsvundet et svar. Slettet for sarte sjæle måske..
Jeg har alt for travlt til at lege med mærker for tiden. Når der kommer gang i den igen skal i nok få det at vide.Det er bare helt ok. Mvh FrankSøgefunktionen er lidt trist, men benyt et enkelt ord og læs alt, også det der først virker irrelevant, ofte kommer der et eller andet afledt eller måske endda afsporet :lol: guldkorn.Kurt
Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.
Citat fra: "PARKHAVE"Citat fra: "Frank Binau"Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.Den bør ikke fortsætte med at køre uden tænding påbilen.@ctange - JO det er lige netop det den skal. Når motoren er godt varm og man stopper bilen, skal den lille tilskudspumpe køre et stykke tid efter for at cirkulere kølevandet - det er dens eneste og fornemmeste formål.Hvis den kører når motor er kold skal der fejlfindes på varmeføler eller ledningsnet.Er det ikke også sådan, at den køre et lille stykketid efter at nøglen drejes, selv i kold tilstand?
Citat fra: "Frank Binau"Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.Den bør ikke fortsætte med at køre uden tænding påbilen.@ctange - JO det er lige netop det den skal. Når motoren er godt varm og man stopper bilen, skal den lille tilskudspumpe køre et stykke tid efter for at cirkulere kølevandet - det er dens eneste og fornemmeste formål.Hvis den kører når motor er kold skal der fejlfindes på varmeføler eller ledningsnet.
Hej MortenJeg tror det er den elektriske vandpumpe som kører selvom der ikke er tænding på - ikke motoren.Med gode hilsnerJens Jakob