Tak Jarl.
Nåede desværre ikke at se svaret inden jeg gik i gang, men det var nogenlunde samme måde vi skiftede den på. Den gamle var helt ristet, hvilket man godt kunne forstå hvis man så pilotlejet - eller resterne af pilotlejet.
Det var fuldstændig smeltet sammen med krumtappen, så der skulle en minisliber og en lille mejsel til at få det ud. Der var kun kraven tilbage - alt det andet var væk...
Tænk alt det besvær fordi den &¤/¤"#%"#%"# mekaniker der skiftede min kobling ikke skiftede pilotlejet! Nu er det heldigvis slut med 'eksterne' mekanikere på bussen!
Det hele blev samlet 1 min i lukketid på gør-det-selv værkstedet og bussen skifter gear som en mis og de underlige lyde er væk
Der er stadig lidt rystelser, hvis i husker prøveturene fra T3 træffet, men nye dyser løser forhåbentlig problemet - de gamle er meget dårlige.
1000 tak til Ronald for hjælp og moralsk opbakning under kampen i dag og tak til jer andre for hjælp via forum - det er simpelthen genialt det her sted
Jesper