Forfatter Emne: syncro, wbx => diesel  (Læst 17503 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
syncro, wbx => diesel
« Svar #60 Dato: 09. Juni 2011 kl: 18:46:34 »
"Bedre sent end aldrig", eller hvá?
Mvh. Holger
81 75 44 50

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
syncro, wbx => diesel
« Svar #61 Dato: 09. August 2011 kl: 19:13:54 »
@Holger
Tak for billederne, jeg fandt et sæt på Ebay, ændring/fabrikation af de eksisterende er udsat.

Næste udfordring ;
Jeg kan ikke få liv i den forvarme dioden /gløderørne, et eller andet  har jeg overset.

Er der et bud ? (Det 3-stik er under mistanke)

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
syncro, wbx => diesel
« Svar #62 Dato: 10. August 2011 kl: 20:08:34 »
..sq da osse..næsen i diagrammerne igen...basics er godt lige at ha ved hånden (vedhæftet :-)


Det lykkedes at få forvarmer/gløderør til at virke, ved at bruge de eksisterende kabler.

Den gule diode mangler dog lige pt..




 :D

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
syncro, wbx => diesel
« Svar #63 Dato: 10. August 2011 kl: 20:12:07 »
Yiharrrr... :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M1t4tmxeo3g[/youtube]

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
syncro, wbx => diesel
« Svar #64 Dato: 10. August 2011 kl: 20:19:20 »
Du skal have fyldt mere vand på den ;)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
syncro, wbx => diesel
« Svar #65 Dato: 11. August 2011 kl: 23:59:07 »
Citat fra: "BlackChart"
Du skal have fyldt mere vand på den ;)


@BlackChart

Ja ja, skulle jo lige forevige dette glorværdige øjeblik  *G

Offline chewie

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 735
    • Vis profil
  • T3 model: '84 Transporter "Lille Blå"
  • By: Esbjerg
syncro, wbx => diesel
« Svar #66 Dato: 14. December 2011 kl: 22:24:35 »
Hey Alp.

Hvordan fungerer din dieselguffer? Har du været tilfreds med skiftet fra WBX?

Hvordan ser din brændstoføkonomi ud?

Og endte du egentlig med at skifte tanken til en diesel?


Mattias

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
syncro, wbx => diesel
« Svar #67 Dato: 17. December 2011 kl: 21:08:39 »
Jep tanken blev skiftet, rabundus har skrevet lidt om benz kontra diesel tank på syncro i et indlæg.

Ellers er status her.....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8MG12jRGDr0[/youtube]

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
syncro, wbx => diesel
« Svar #68 Dato: 17. December 2011 kl: 21:54:28 »
Er det hvad jeg tror det er :-( ?
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline chewie

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 735
    • Vis profil
  • T3 model: '84 Transporter "Lille Blå"
  • By: Esbjerg
syncro, wbx => diesel
« Svar #69 Dato: 18. December 2011 kl: 00:43:59 »
Øv! Det var da noget møg. Er det toppakningen eller mere omfattende? Hvad skal der så ske med den?

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
syncro, wbx => diesel
« Svar #70 Dato: 15. Januar 2012 kl: 13:01:19 »
Citat fra: "chewie"
Øv! Det var da noget møg. Er det toppakningen eller mere omfattende? Hvad skal der så ske med den?


Tja...Jeg har pillet toppen af igen..
Fandt bagefter en tråd omkring efterspænning af top http://www.t3nettet.dk/PNphpBB2-viewtopic-t-10445-highlight-toppakning.html
 :roll:

Det kunne godt se ud som om efterspænning måske kunne gøre det, selvom toppen er spændt efter 'bogen'

Men der er relativt store revner mellem ventilerne, med niveauforskel når jeg køre fingeren over.

[size=18]Hvad siger experterne ?[/size]

Nu må det vist være tid til at få bilen ud og rulle igen, selvom jeg har en trendy 2E på amagerhylden og også kunne lade mig friste af TDI muligheden, er jeg nok tilbøjlig til af vælge en 'nem' ny AAZ top