Forfatter Emne: Ahh.. yes yes Subaru :-)  (Læst 12081 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Ahh.. yes yes Subaru :-)
« Svar #60 Dato: 17. Februar 2010 kl: 21:51:25 »
Jeg har ikke lige været på samba, men der er rigtig mange andre steder. F. eks: VWRX.com.

Solow: Når du engang skal til syn, hvad gør du så?
1. ang. effektforøgelse.
2. ang. forurening.
Jeg har engang i tidernes morgen lagt en audi 5D i en sika syncro. Da sagde synsmanden bare at motoren jo var nyere end bilen, så den forurenede jo nok mindre end den gamle 1,6 TD.
Jeg har også snakket med den lokale synsmand om at lægge subaru motoren i T3. Nu siger han at man også skal tage hensyn til motoren. D.v.s  f. eks. at hvis motoren er født med katalysator kan man ikke bare køre uden fordi at bilen er født uden.
Mvh. Holger
81 75 44 50

Solow

  • Gæst
Ahh.. yes yes Subaru :-)
« Svar #61 Dato: 17. Februar 2010 kl: 22:40:32 »
Jeg skal ikke kunne sige hvad DS gør.. det her svinghjul er ikke sammensat, måske det kun er pladen har får lavet samme sted som DS ?!?

Ja... Rjes laver nogle rigtig gode sager, men et firma som er 14 dage om at svare på mails, selv om man er midt i en "samtale" kan jeg ikke bruge til noget !!, han har ikke halvdelen af tingene på lager, og når man så bestiller hos ham skal han først lige finde en leverandør.. Jeg er IKKE imponeret !

Mht. effektforøgelsen, vil jeg gribe det an som beskrevet i det indlæg der hedder "Motorregler"
Mht. forurening kommer der i første omgang ikke kat på (Da RJES ikke kan levere manifolds) men til sommer kommer der 2 kat på, en i hver side.