0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
takker for de fine svar... kører nok på værksted idag eller imorgen for at sikre mig det er der problemet ligger... men det lyder meget rigtigt... Lige meget hvad, skal det laves ! Bilen er for sløv nu og larmer "som et hul i potten", nok till jeg ikke vil eje min bil i længere tid... Skal lige have hørt min mek om det der varme, ved sidst med barearmsbøsningen brugte vi bare co2 til at varme den... Skal det være et rigtigt induktions aperat?hvis jeg beslutter mig for at gå igang , er der så andet man skal skifte når man er igang med at skille hjertet helt af....
Citat fra: "windfinder"takker for de fine svar... kører nok på værksted idag eller imorgen for at sikre mig det er der problemet ligger... men det lyder meget rigtigt... Lige meget hvad, skal det laves ! Bilen er for sløv nu og larmer "som et hul i potten", nok till jeg ikke vil eje min bil i længere tid... Skal lige have hørt min mek om det der varme, ved sidst med barearmsbøsningen brugte vi bare co2 til at varme den... Skal det være et rigtigt induktions aperat?hvis jeg beslutter mig for at gå igang , er der så andet man skal skifte når man er igang med at skille hjertet helt af....gas og ilt burde kunne gøre det, gjorde det bare ik for mig, selvom jeg (prøvede at være) tolmodig co2 svejseren er til hvis støttebolten aligevel knækker, så kan man svejse en møtrik på, men der er ik meget plads!en inductions-varmer burde være toppen af poppen, men jeg har aldrig prøvet en og de er også ret dyre samt har ik været på markedet så længe, men det er da klart fremtiden da du bedre kan styre varmen og ik brænde omkringliggende ledninger og slanger af som sagt så er mine støttebolte skiftet før min tid, og der har alle geind fået en rustfri helicoil! dette er sammen med alu-topstykke og jern støttebolt åbenbart en en dårlig blanding!!håber ik at du er lige så uheldig