Forfatter Emne: Rep. af dieselpumpe og 9a  (Læst 5797 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Dato: 21. November 2010 kl: 18:42:42 »
Er der nogen der kan fortælle hvor man kan købe pakdåse til dieselpumpe? Er det den samme til JX og AAZ?

Mvh. Holger.
Mvh. Holger
81 75 44 50

Crapz

  • Gæst
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #1 Dato: 21. November 2010 kl: 19:26:50 »

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #2 Dato: 21. November 2010 kl: 22:41:20 »
Ja, den kan du købe på ethvert Bosch-center. Det er den samme til JX & AAZ (17 mm aksel)
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #3 Dato: 21. November 2010 kl: 22:55:36 »
ellers er der vel dieselkontor.de ?
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.266
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #4 Dato: 22. November 2010 kl: 16:37:25 »
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #5 Dato: 22. November 2010 kl: 20:53:45 »
Tak for hjælpen. Det var ikke så svært endda. De havde dem på den lokale cylinderservice.
28-17-7

Mvh. Holger
Mvh. Holger
81 75 44 50

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #6 Dato: 22. November 2010 kl: 22:46:14 »
Super. Det er topvigtigt, at det er den kraftige type - det er lidt svært at se på billedet, men umiddelbart ligner den til højre, den "rigtige". Årsagen til, at jeg påpeger det, er, at man sagtens kan finde en alm. shimmerring med de dimensioner. Den holder ca. en uge - så drypper det igen - been there, done that.
Og sørg endelig for at passe på fordybningen til halvmånen - den har grimme skarpe kanter, og en klat siliconefedt er prima til at lade shimmerringen "køre sig til" i.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #7 Dato: 22. November 2010 kl: 23:01:50 »
Ok Jarl. Den gamle har meget mere metal end nogen af de nye. Er det af betydning?

Mvh. Holger
Mvh. Holger
81 75 44 50

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #8 Dato: 23. November 2010 kl: 16:38:04 »
Hvad indikerer dette? Dyse nr. 1 er hel sort, de andre er blanke.

Mvh. Holger
Mvh. Holger
81 75 44 50

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #9 Dato: 23. November 2010 kl: 21:20:50 »
Slet ingen der vil hjælpe?

Mvh. Holger
Mvh. Holger
81 75 44 50

Mølle

  • Gæst
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #10 Dato: 23. November 2010 kl: 21:28:23 »
Er dysse nr. 1 fra cyl. 1 eller måske fra cyl. 4??

Det kan selvf. være selve dyssen den er gal med. De øvrige tre indikerer at motoren går/står som den skal på de øvrige tre..

Er det ikke dyssen tror jeg at du læner dig op af en kompressions test...

vh. lysseslukkeren.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #11 Dato: 23. November 2010 kl: 21:42:02 »
Jeg tror, at det er en utæt flammeskive.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Mølle

  • Gæst
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #12 Dato: 23. November 2010 kl: 21:46:18 »
Citat fra: "Jarl"
Jeg tror, at det er en utæt flammeskive.


Vil dyssen så ikke savle op fra gevindet på topstykket????

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #13 Dato: 23. November 2010 kl: 22:00:32 »
En utæt flammeskive passer sammen med det jeg kan se. Nr. 1 er som den eneste sodet til på BEGGE sider. De andre er helt rene bag på. Nr. 1 er fra cyl.1.

Mvh. Holger.
Mvh. Holger
81 75 44 50

Offline Holger

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.352
    • Vis profil
Rep. af dieselpumpe og 9a
« Svar #14 Dato: 23. November 2010 kl: 22:07:47 »
En utæt flammeskive, kan der skyldes at dysen ikke er spændt hårdt nok ned i topstykket? De sad ikke nær så fast som jeg har oplevet på andre motorer.

Mvh. Holger.
Mvh. Holger
81 75 44 50