Forfatter Emne: Hejsa alle sammen!  (Læst 1280 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

militärbullizei

  • Gæst
Hejsa alle sammen!
« Dato: 25. Maj 2011 kl: 17:35:10 »
Hej,
mit navn er Yvonne (nogen kender mig allerede fra Skandic & Nordic i Harrislee) hvor jeg arbejder til daglig. Mig og min kæreste har 2 T3ér. En der er „færdig” (det kan man vidst aldrig sige) og en T3-doka som projekt! Jeg Arbejder som sagt hos Skandic der er en Camping-forretning, så hvis i har nogle ting i skal bruger osv. så må i gerne skrive til mig og jeg ser hvad jeg kan gøre for jer. Endvidere planlægger vi et træf i Medelby i år og jeg blev bedt om at skrive noget om det her!

Datoen bliver nok den 02.-04.09.2011 og nærmer informationen for i selvfølgeligt! Vi ville glæde os hvis rigtig mange af jer havde tid til at komme! Vi har mulighed for at lave T-shirts men det kræver at man tilmelder sig. Flere informationen kommer som sagt eller i har mulighed for at kigge ind på vores hjemmeside www.militaerbullizei.de.ki
Hilsen Yvonne

Bo

  • Gæst
Hejsa alle sammen!
« Svar #1 Dato: 25. Maj 2011 kl: 20:07:30 »
Velkommen til T3Nettet. Meget lækker bus I har der.....

Jeg står faktisk og mangler en foldedør som afskærmning mellem 2 afdelinger i vores campingvogn. De koster spidsen af en T1´er der hvor jeg har spurgt indtil nu, men det er måske noget du kan klare. Ca. 190 i højden og skal kunne dække mindst 150 cm i bredden ??