Forfatter Emne: Fotos fra vores barndom med T2\'ere eller T3\'ere  (Læst 1055 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Fotos fra vores barndom med T2\'ere eller T3\'ere
« Dato: 29. December 2011 kl: 00:39:18 »
Efter egen ide, og opfordring fra jbjerrum, vil jeg starte en tråd hvor vi kan smide billeder fra ens barndom med de elskede T2'ere og T3'ere :D

Jeg starter:
Da jeg var lille havde mine forældre en 2,0 LBX fra 79. original panelvan (den gik under navnet "Den grønne" pga. den grønne opel farve den var malet i), ombygget til camper af en af min fars venner, med SCA tagtelt (tak til poot for oplysninger om hvad det var for et telt) og ombygget camper indretninge, hvor der istedet for R&R sæde var en fast bænk, hvor man lagde en plade over på bordet så man kunne ha camping udstyr under sengen, mens man sov, ellers var der køkken, og forsæderne var vist fra en eller anden Mazda, og jeg sad i barnestol på passagersædet i for da barnestolen ikke kunne side andre steder. Den kørte 110 km/t på toppe og uanset hvordan man kørte, gik den 8 km/L og jeg mener uanst hvordan man kørte medvind, mod vind op-, ned af bakke, langsomt, hurtigt, 8km/L.
den døde omkring 2001, pga af rust vi havde den i 7 år.

Efter den grønne fik vi "Den Hvide" en hvid panelvan med JX'er fra 89. den gik 12-14 km/L, vi havde den i 4 år til den smed en ventil men det kørte selv de 30 km tilbage til thisted op til vores mekaniker, som var meget overrasket over den kunne køre hele vejen selv, men da han ikke kunne finde en motor, og han ikke ville sælge motoren fra værkstedes golf, blev den solgt/byttet til en pegeout boxer fra 2001, der åd flere reservedele på to år end de gamle T3'er på 10 år, men det er en anden historie.

der sluttede min historie med T3'er for en tid, men en dag skal jeg ha en selv, overvejer lidt at købe en når  jeg skal have bil til sommer evt en på guleplader. Så må advare jer om at købe en T3'er, i kan komme til at smitte jeres børn med "det" ;)

og her kommer billederne:
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline nicolai

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 299
    • Vis profil
Fotos fra vores barndom med T2\'ere eller T3\'ere
« Svar #1 Dato: 29. December 2011 kl: 07:36:58 »
Rigtig god idé. Tak for historien.  :)
VW T3 Multivan 1.6TD 1990 Hannover Edition

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Fotos fra vores barndom med T2\'ere eller T3\'ere
« Svar #2 Dato: 29. December 2011 kl: 10:45:06 »
God ide. Men min første bil var en T2 :-)
Kurt - 25115788

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Fotos fra vores barndom med T2\'ere eller T3\'ere
« Svar #3 Dato: 29. December 2011 kl: 12:40:43 »
Citat fra: "KHSalvesen"
God ide. Men min første bil var en T2 :-)

Hmm ja der kan godt værre et lille problem for nogle, ændre lige trådens emne så de gamle T2'er også er velkommen :D
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)