Forfatter Emne: undrlig side med bilsalg  (Læst 2802 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
undrlig side med bilsalg
« Svar #15 Dato: 18. Januar 2012 kl: 23:32:21 »
Citat fra: "peterdadz"
jeg ved det er meget nemt at finde navn og adresse, hørte osse at genbrug plassen sender alle nummerplader ind så alle ikke private nummerplader kommer til at betale de 150 kr her i roskilde ,
og jeg er meget nervøs når vores biler dukker op på den slags sider , vi ved jo at mange tar til danmark kun for at stjæle = ingen straf for at stjæle en gamel bil ( t3)
ja jeg ved da godt det ikke nomalt er t3 de henter men den er god til hjem transport og hvis den er bestilt er det jo smugt for en tyv !!!!!
mvh peter



Hvis du ved, at det skulle være meget nemt vil jeg da gerne vide hvor du slår det op ?
Forstår ikke lige  den med genbrugspladser og 150 kr ????

peterdadz

  • Gæst
undrlig side med bilsalg
« Svar #16 Dato: 19. Januar 2012 kl: 19:13:13 »
ja det er jo lige det med at skrive her !!!!!!
flere komuner tar 150 for alle firmabiler , og sender alle nummer igemen computeren og vupti , så for man en fakture med post danmark
mvh peter

m

  • Gæst
undrlig side med bilsalg
« Svar #17 Dato: 20. Januar 2012 kl: 13:18:54 »
Jeg tænkte også først at det var en side man kunne bestille biler fra. Men da der ikke rigtigt kommer kontaktoplysninger frem ud over til ejeren af bilen, tror jeg nærmere at siden er lavet for at tjene penge på at vise reklamer.

Det er jo dumt at oprette sådan en side, når man bare kan gå på dba, se billeder og ringe og spørge ejeren hvor bilen står.